صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن دلونگی مدل 1173

مشخصات اصلی


توان1800 وات
وزن6 کیلوگرم
قابلیت تفکیک قطعاتدارد
ظرفیت2 لیتر
سیستم قطع کن خودکاردارد
صفحه نمایشدارد
قیمت: 5400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دلونگی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی پیشرفته و کاربردی است که در سراسر جهان شناخته شده است. یکی از محصولاتی که با این ویژگی تولید شده است سرخ کن چندکاره دلونگی FH1173 می‌باشد. گفتنی است سرخ‌ کردن تنها یکی از کارهایی است که این دستگاه می‌تواند انجام دهد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن دلونگی مدل 1173 که به‌عنوان سرخ‌کن کم‌‌ روغن شناخته می‌شود، با هدف حفظ سلامت مصرف‌کننده تولید و به بازار عرضه شده است. نیاز به مصرف فقط 14 میلی‌لیتر روغن برای هر کیلوگرم سیب‌زمینی پوست‌کنده‌ی تازه در این دستگاه، بیش از پیش کاهش مصرف روغن در غذاهای شما را تضمین می‌کند. مهم‌ترین ویژگی منحصربه‌فرد این سرخ‌کن چندکاره‌ی دلونگی که در هیچ‌یک از کالاهای همانند بازار به چشم نمی‌خورد، وجود المنتِ بالا (1400 وات) و پایین (800 وات) است که امکان پخت غذاهای متنوع را برای شما مهیا می‌سازد. سرخ‌کن FH1173، دیگی با پوشش سرامیک دارد و می‌تواند با همزنِ پارویی جداشدنی یا بدون آن، عمل پخت را انجام دهد. این دستگاه در کنار توانایی سرخ‌کردن، امکان پختِ غذاهایی همچون پیتزا، کیک و انواع پاستا را نیز دارد. غذاهایی که نیاز به هم‌زدن دارند، مانند تکه‌های مرغ یا سیب‌زمینی را می‌توان به‌راحتی سرخ کرد یا حتی غذاهایی که نیاز به هم‌زدن ندارند، مانند پیتزا و کیک نیز به‌خوبی قابل پخت هستند که از این نظر کاملا منحصربه‌فرد است.


دیگر ویژگیِ مولتی فرای دلونگی، پنجره‌ی دید بزرگ آن است که به شما اجازه می‌دهد روند پخت را بدون ازدست‌دادن حرارت بررسی کنید. روی سرخ‌کن چندکاره دلونگی مدل FH1173 یک نمایشگر و در کنار آن، دکمه‌های کنترلی تعبیه شده است تا کار با دستگاه ساده‌تر شود. بدنه‌ی این سرخ‌کن در تمام طول فعالیت خنک باقی می‌ماند و خطری ایجاد نمی‌کند.

بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده و کیفیت خوبی هم دارد. بدنه‌ این دستگاه، بیشتر به هواپزها شبیه است و درست مثل آن‌ها باز و بسته می‌شود. در قسمت بالایی دستگاه یک محفظه از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده است تا بتوانید آنچه در حال سرخ‌شدن یا پختن است را به چشم ببینید و نظارت کامل داشته باشید و دیگر نیازی به باز و بسته کردن پی‌درپی در دستگاه نیست و از هدررفت انرژی هم جلوگیری می‌کند.

دستگیره‌ سرخ کن دلونگی FH1173، در دو حالت مختلف قرار می‌گیرد. یک حالت زمانی ‌است که دستگاه در حال کارکردن و سرخ‌کن روشن می‌باشد، دستگیره در شیار ایجادشده در قسمت جلوی بدنه فرو می‌رود و به بخشی از بدنه تبدیل می‌شود و حالت دیگر زمانی است که پخت‌وپز تمام شده و زمان خارج کردن محفظه‌ سرخ‌کن است که باید دکمه‌ قرارگرفته روی دسته را فشار دهید تا دستگیره بالا آید و بتوانید به وسیله‌ آن، محفظه را از جایگاه خود خارج کنید. جنس دیگ داخل سرخ کن دلونگی FH1173، پوشش سرامیکی دارد و می‌تواند با همزنِ پارویی جداشدنی یا بدون آن، عمل پخت را برای شما انجام دهد.




برچسب ها: سرخ کن دلونگی مدل 1173 , سرخ کن دلونگی ۱۱۷۳ , سرخ کن دلونگی قیمت , سرخ کن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط