2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کارواش کارچر K2 full control

مشخصات اصلی


توان1400 وات
وزن 4.6 کیلوگرم
قدرت فشار آب110 بار
طول شلنگ6 متر
حداکثر گرمای آب40 درجه سانتیگراد
قیمت: 4200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کارواش کرشر مدل K2 Permium Full Control با طراحی جمع‌وجور و وزن کم، یکی از کارواش‌های ایدئال‌ خانگی است. این دستگاه به موتور قدرتمند 1400واتی با قدرت فشار آب تا 110 بار مجهز است. حداکثر دبی آب این کارواش 6 لیتر در دقیقه است. به ورودی این کارواش نمی‌توان آب گرم متصل کرد و دمای آب ورودی به آن نباید از میزان 40 درجه‌ی سانتی‌گراد تجاوز کند. از لوازمی که همراه این محصول است، می‌توان به فیلتر آب، کوپلینگ اتصال سریع، تفنگی فشار قوی، شلنگ 6متری فشار قوی، نازل شست‌وشوی قابل‌تنظیم و نازل توربو اشاره کرد.در قسمت پشت دستگاه، مخزنی وجود دارد. شما می‌توانید جهت شست‌وشوی بهتر سطوح مورد نظر، مایع مواد شوینده عرضه شده همراه دستگاه را در مخزن قرار داده و عمل شست‌وشو را بهتر انجام دهید. متعلقات همراه دستگاه بسیار کامل بوده و یک عدد سری ویژه شست‌وشوی زمین در این اقلام دیده می‌شود. با کمک این سری به‌راحتی می‌توانید محیط‌های مختلف منزل و اطراف آن از قبیل پارکینگ، حیاط و دیگر محیط‌ها را مورد شست‌وشو قرار دهید.

نحوه کار کارواش به‌گونه‌ای است که آب ورودی را با فشار بسیار زیاد به سمت سطح موردنظر پرتاب می‌کند. این امرباعث می‌شود تا علاوه بر تسهیل درعمل شست‌وشو، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی شود. برای ایجاد این فشار، کارواش باید به موتوری قدرتمند مجهز شده باشد. موتور K2 Permium Full Control دارای توانی برابر با 1400 وات بوده که توانایی تولید فشار آبی برابر با 110 بار را دارد. موتور کارواش از نوع القایی است. موتورهای القایی با استفاده از میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط استاتور(stator) می‌چرخند. این موتورهاعمر بیشتری دارند و به خاطر استفاده از پلاتین لرزش و صدای کمتری دارند.



برچسب ها: کارواش کارچر k2 قیمت , کارواش کارچر , کارواش , قیمت کارواش , کارواش کارچر بانه , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط