2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آب میوه گیری پاناسونیک مدل mj-dj31

مشخصات اصلی


وزن4.4 کیلوگرم
کارکردسه کاره
مخزن آب میوه گیریدارد
مخلوط کندارد
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
آسیابدارد
مخزن تفالهدارد
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
توان مصرفی800 وات
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قیمت: 4100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آب میوه گیری پاناسونیک مدل mj-dj31 یکی از دستگاه‌های باکیفیت و کارآمد است. این دستگاه نه‌تنها آبمیوه‌گیری است، بلکه با اضافه‌شدن دو قطعه‌ی دیگر، کارایی‌اش افزایش پیدا می‌کند و به مخلوط‌کن و آسیاب تبدیل می‌شود. تفاله‌ها به مخزن تفاله منتقل‌ شده و آبمیوه‌ی طبیعی و سالم در جهت مخالف به ظرف مخصوص آبمیوه منتقل می‌شود. طراحی دستگاه طوری است که چکه‌ای از دستگاه صورت نمی‌گیرد و محل استفاده را کثیف نمی‌کند. قرارگیری پارچ مخلوط‌کن با حجم بالا روی دستگاه، قابلیت آن را افزایش داده و موادغذایی را به‌خوبی خرد و مخلوط می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است. با قطر دهانه‌ی 7.5 سانتی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.

لوله خروجی آب میوه گیری پاناسونیک dj31 امکان چرخش 120درجه‌ای را دارد و هرکس بدون بلندشدن از جای خود می‌تواند به‌راحتی لیوانش را پر کند.



برچسب ها: آب میوه گیری پاناسونیک مدل mj-dj31 , آب میوه گیری پاناسونیک , آب میوه گیری , آب میوه گیری پاناسونیک بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط