2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176

مشخصات اصلی


کارکردسه کاره
وزن3 کیلوگرم
مخزن آب میوه گیریندارد
جنس بدنهپلاستیک
مخلوط کندارد
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
آسیابدارد
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
سیستم ضد چکهندارد
قیمت: 3300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

آبمیوه‌گیری چندکاره‌ی پاناسونیک دستگاهی ساده است. قیمتی مناسب و ظاهری مکعبی‌شکل دارد که از‌نظر طراحی، قدیمی به ‌نظر می‌رسد. این آبمیوه‌گیری دارای مخلوط‌کن و آسیاب است که شما را از خرید دستگاه‌های متنوع بی‌نیاز می‌کند. MJ-M176 برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با مبلغی کم، صاحب چند دستگاه برقی شوند و خیلی روی عملکرد دستگاه حساس نیستند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176 محصولی ساده با چند کارکرد مختلف است. بدنه‌ی این دستگاه پلاستیکی بوده و طراحی ظاهری آن یادآور دستگاه‌های قدیمی است. توان 230 واتی موتور این دستگاه، در این گروه، کالایی نرمال محسوب می‌شود. سرعت موتور را در دو مرحله می‌توان تنطیم کرد و با فشار دکمه‌ی پالس‌‌‌ (Pulse)، دستگاه با حداکثر توان خود برای چند‌لحظه شروع به‌ کار خواهد کرد. صافی آبمیوه‌گیری فلزی است و داخل محفظه‌ی آبمیوه‌گیری قسمتی برای نگهداری برس و کاردک همراه این دستگاه وجود دارد. پایه‌های دستگاه ضدلغزش‌اند و از تکان‌خوردن آن هنگام کار، جلوگیری می‌کنند. با این دستگاه می‌توان انواع آبمیوه‌های مختلف از‌قبیل آب‌هویج و نوشیدنی‌هایی نظیر شیرموز را به بهترین نحو ممکن تهیه کرد. پارچ مخلوط‌کن با حجم یک لیتر در هر بار استفاده در حدود چهار لیوان مخلوط را آماده‌ی مصرف می‌کند. سومین شماره از قابلیت‌های این دستگاه آسیاب است که به‌وسیله‌ی آن قادر خواهید بود انواع موادغذایی از دانه‌ها گرفته تا ادویه‌ها را آسیاب کنید.

پارچ این محصول از شیشه ساخته شده و اندکی سنگین است. این پارچ حداکثر یک لیتر گنجایش دارد و این گنجایش برای تهیه‌ی چهار لیوان مخلوط کافی است. درپوش پلاستیکی پارچ مخلوط‌کن برخلاف سایر دستگاه‌های مشابه، دارای دریچه‌ی شکرریز نیست؛ ولی یک کاردک مخصوص در قسمتی از درپوش پارچ قرار می‌گیرد که به‌ مخلوط‌شدن بهتر مواد کمک می‌کند. داخل پارچ، تیغه‌ای چهارپره وجود دارد که دو پره‌ی آن به سمت بالا متمایل بوده و دو پره‌ی دیگر به سمت پایین خم شده است. این طراحی خاص تیغه‌ها باعث افزایش کارایی دستگاه خواهد شد. برای شست‌وشوی بهتر تیغه‌ها، امکان جداکردن آن‌ها از پارچ وجود دارد.




برچسب ها: آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176 , آبمیوه گیری پاناسونیک , آبمیوه گیری , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط