2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
همزن کاسه دار پاناسونیک مدل GB1

مشخصات اصلی


وزن 1.8 کیلوگرم
نوع همزنپایه دار
توان200 وات
جنس پرهاستیل ضد زنگ
تعداد تنظیمات سرعت5 سرعته
ظرفیت کاسه 3 لیتر
خمیرزندارد
قیمت: 1300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تمام محصولات پاناسونیک با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک های پیشرفته ساخته می شوند. بنابراین محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا در بازار شناخته شده اند. از طرفی توجه به طراحی و تولید محصولاتی با ظاهر زیبا یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند با سابقه می باشد. این بار نیز پاناسونیک در همزن برقی GB1 یک طراحی زیبا را به رخ می کشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همزن کاسه دار پاناسونیک GB1 یک طراحی زیبا و مدرن و در عین حال ساده دارد. جنس بدنه پلاستیک فشرده شده و بسیار مقاوم است, جنس پره استیل ضد زنگ, که سالهای سال برای شما کار میکند. ظرفیت کاسه 3 لیتر و قابلیت جدا شدن از پایه را دارد و میتوان به صورت دستی از آن استفاده کنید. دارای 2 مدل همزن, تخمه مرغ و خمیر است. میتوان به وسیله آن انواع کیک و شیرنی ها را با بهترین کیفیت درست کرد. به واقع برترین عاملی که موجب چشم نوازی این محصول شده است را می توان به طراحی ساده ی آن نسبت داد. کلید های کنترلی که شامل دکمه فشاری مجداسازی میله ها و اهرمی سرعت می باشند زمانی که همزن را در دست می گیرید به خوبی ریز انگشت شصت می نشیند، پس در حین کار تغییر سرعت راحت خواهد بود. این مدل به صورت کاسه دار در اختیار کاربران قرار گرفته و طراحی آن به گونه ای است که از بدنه جدا می شود و به صورت دستی نیز قابل استفاده است.



برای انتخاب بهترین همزن متناسب با نیازهایتان ابتدا باید مطمئن شوید که از ظرفیت مناسبی برخوردار است. همزن پاناسونیک GB1 برای بهبود کارایی و نتیجه سریع تر دارای یک کاسه چرخشی 3 لیتری است که می تواند بر روی پایه ی این محصول شگفت انگیر قرار داده شود. این کاسه به صورت چرخان طراحی شده که موجب ترکیب شدن یکنواخت و کامل مواد داخل کاسه می شود و یک مخلوط مناسب با سرعت سریع تر را تضمین می کند. جنس کاسه از پلاستیک بوده که می تواند حجم زیادی را در خود جای دهد و با ظرفیت بالا اطمینان حاصل می کند که مقدار زیادی خمیر را با هم ترکیب کند تا کار شما ساده تر و سریع تر انجام شود. از طرفی شما می توانید کاسه و بازوی اتصال میله ها را از پایه دستگاه جدا کرده و به صورت دستی استفاده کنید.



برچسب ها: همزن کاسه دار پاناسونیک , همزن کاسه دار , قیمت همزن کاسه دار پاناسونیک , همزن برقی کاسه دار پاناسونیک , قیمت همزن برقی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط