2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2058

مشخصات اصلی


توان350 وات
وزن 2.3 کیلوگرم
ظرفیت پارچ 1.5 لیتر
جنس پارچپلاستیک
جنس بدنهپلاستیک
محفظه جمع آوری سیمدارد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قیمت: 1400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

فیلیپس، شرکتی چند ملیتی است که در سال 1891 در هلند تاسیس گردید و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان شناخته شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن 2058 یک دستگاه زیبا با ظاهری ساده و قیمت بسیار مناسب برای استفاده در خانه میباشد. بدنه مخلوط کن از جنس پلاستیک درجه یک ساخته شده و پارچ 1.25 لیتری نیز از طلق نشکن ساخته شده و به این ترتیب وزن دستگاه فوق العاده سبک شده که یکی از مزیت های مهم دستگاه به شمار میرود. بالای درب مخلوط کن دریچه ای تعبیه شده تا در زمان تهیه نوشیدنیها شکر و مواد مختلف دلخواهتان را همزمان به مخلوط کردن به نوشیدنی اضافه کنید و همچنین کاردک پلاستیکی که همراه دستگاه ارائه شده است را در زمان کار از دریچه بالای مخلوط کن به دستگاه وصل میکنید تا به بهتر مخلوط شدن مواد کمک کند.

پارچ مخلوط کن از جنس پلاستیک ساخته شده که امکان تهیه مخلوط یکدستی را با استفاده از تیغه استیل ضد زنگ و محکم فراهم می سازد. که به صورت مدرج و شفاف طراحی گردیده تا بتوان در هنگام کارکرد، بر مراحل انجام کار نظارت داشت. این محصول به صورت دو کاره عرضه شده و دارای آسیاب نیز می باشد و می توان بوسیله آن موادی همچون انواع مغزها، ادویه جات و دانه های قهوه و ... را آسیاب نمود.



برچسب ها: مخلوط کن فیلیپس مدل 2058 , مخلوط کن فیلیپس 2058 , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط