2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

مشخصات اصلی


توان700 وات
وزن 4.9 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس پارچشیشه
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
تعداد تنظیمات سرعت 2 سرعته
عملکرد پالسدارد
قیمت: 2850000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن بوش mmb42g0b یکی از تولیدات باکیفیت و کارآمد این شرکت است. پیچ تنظیم و انتخاب سرعت در جلوی دستگاه قرار دارد که در دو سرعت قابل‌تنظیم است تا مصرف‌کننده بتواند به تهیه‌ی انواع مخلوط‌ها یا نوشیدنی‌های مختلف بپردازد. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضدزنگ هستند و قدرت زیادی دارند. جنس بدنه‌ی اصلی هم از پلاستیک است؛ درنتیجه وزن دستگاه کم بوده و جابه‌جایی آن آسان است. از دیگر مشخصات قابل‌توجه این محصول، مجهزبودن آن به سیستم پالس است؛ ازهمین‌رو می‌توان تیغه‌ها را با سرعت و به زمان کاملا دلخواه به چرخش درآورد و به محض رهاکردن ولوم تنظیم، تیغه‌ها از حرکت بازمی‌ایستند. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی حین فعالیت می شوند.

این مدل دارای پیمانه مدرج اندازه گیری به اندازه 50 میل است، و روی درب پارچ طراحی شده است. علت این نوع طراحی این است که اگر در حال درست کردن مخلوطی هستید و می خواهید در همان لحظه موادی را به آن بیفزایید یا حتی در زمانی که فراموش کردید چیزی که لازم بود را به مخلوط خود اضافه کنید، دیگر لازم نباشد دستگاه را خاموش کنید و با باز کردن درب آن این کار را انجام دهید. تنها کافی است در حین کار با برداشتن این پیمانه از درب دستگاه هر افزودنی لازم را بدون دردسر اضافه کنید.




برچسب ها: مخلوط کن بوش 42g0b , مخلوط کن بوش آلمان , مخلوط کن بوش 700 وات , مخلوط کن بوش قیمت , مخلوط کن بوش mmb42g0b ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط