2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چای ساز تفال مدل BJ201

مشخصات اصلی


جنس بدنه کتریپلاستیک
ظرفیت کتری آب1.9 لیتر
توان مصرفی1500 وات
ظرفیت قوری چای0.9 لیتر
جنس قوریشیشه
جنس المنتاستیل ضد زنگ
قیمت: 1750000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

چای‌ساز تفال BJ201 یک دستگاه با کیفیت از شرکت خوش‌ نام تفال است که گزینه‌ای مطلوب برای لذت بردن از یک نوشیدنی خوش‌ طعم با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان به شمار می‌آید. تفال کمپانی شناخته شده فرانسوی است که از بدو تاسیس تاکنون با عرضه محصولات خانگی به خوبی در بازار درخشیده و از همان ابتدا، عرضه محصولات متنوع همراه با تکنولوژی های جدید و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داد و اکنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چای ساز تفال مدل BJ201 از محصولات شرکت تفال است که با طراحی شیک و کیفیت بالایی تولید و عرضه شده است. این دستگاه با یک قوری شیشه‌ای عرضه شده و کتری نیز از هر دو طرف مدرج بوده و دارای نشانگر میزان آب است. هم کتری و هم قوری از گنجایش مناسبی بهره می‌برند. قوری این چای‌ساز دارای یک توری برای استفاده آسان بوده که به‌راحتی قابل جدا شدن و شستشو است. این چای ساز متشکل از کتری استیل و قوری از جنس پیرکس است و کتری با طراحی بدون سیم با چرخش 360 درجه روی پایه قرار می گیرد. تفال گنجایش کتری Tefal BJ 201 را 1.9 لیتر در نظر گرفته که با سرعت حدود 3 تا 8 دقیقه آب جوش مورد نیاز را آماده می نماید و میزان آب موجود در کتری توسط نشانگری که بر روی آن تعبیه گردیده، قابل رویت می باشد. بر روی دسته کتری، کلیدی برای خاموش / روشن کردن طراحی شده و همچنین می توان آب را در حالت جوش و یا گرم نگهدار قرار داد تا چای به آرامی دم کشیده و آماده گردد.



برچسب ها: چای ساز تفال , قيمت چاى ساز تفال , قيمت چاى ساز ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط