2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خردکن 1.2.3 مولینکس فرانسه مدلDPA1

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
وزن2 کیلوگرم
توان1000 وات
جنس ظرف خردکنپلاستیک
ظرفیت ظرف خردکن 300 گرم
قیمت: 1300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

خردکن مولینکس مدل DPA1 محصولی کارآمد با کیفیت ساخت خوب است که توسط این شرکت فرانسوی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با موتور پرقدرت و تیغه‌ی برنده‌ی فلزی انتخابی مناسب برای خردکردن انواع مواد خشک و تر در زمانی کوتاه و با کمترین زحمت محسوب می‌شود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خردکن مولینکس مدل DPA1 یکی از محصولات باکیفیت و قدرتمند در حوزه آماده سازی غذا توسط شرکت معتبر Moulinex ساخته شده است. با توجه به برخورداری از مکانیسم 1-2-3، کافی است ظرف اصلی را به سمت پایین فشار دهید تا مواد به میزان مناسبی خرد شوند. مکانیسم 1-2-3 ایمنی مضاعفی ایجاد می‌کند؛ چراکه تا زمان بازبودن درِ دستگاه، موتور فعال نمی‌شود. عملکرد خردکن به صورت فشاری بوده و کار با آن بسیار راحت است. این مدل فاقد قابلیت تنظیم سرعت است. به همین دلیل هم روی پایه هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد. برای راه‌اندازی دستگاه کافی است، بعد از ریختن مواد در ظرف و اطمینان از اتصال و قفل‌بودن پایه به درپوش خردکن، با کف دست قسمت بالای دستگاه را به سمت پایین بفشارید تا موتور خردکن با قدرت شروع به کار کند.

گفتنی است توان موتور در این مدل 1000 وات است. عملکرد این مدل به صورت پالسی است و تا زمانی که دستتان را روی دستگاه بفشارید، به کارکرد خود ادامه می‌دهد. تیغه‌ی برنده‌ی خردکن دارای دو پره بوده و از جنس استیل ساخته شده و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است.



برچسب ها: خردکن مولینکس , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط