2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خردكن فيليپس 1397

مشخصات اصلی


توان500 وات
ظرفیت ظرف خردکن1 لیتر
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قابلیت قیمه کردن گوشتدارد
پایه ضد لغزشدارد
قیمت: 1250000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خردکن 1397 دارای طراحی بسیار زیبا و خاص می باشد و جلوه ای زیبا به محیط آشپزخانه می بخشد. وزن کم و ظاهر جمع جوری که این خردکن دارد، کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است. این خردکن دارای یک سطح سرعت می باشد که برای هر نوع مواد غذایی مناسب بوده و در سریعترین زمان از نرم ترین مواد تا سفت و سخت ترین مواد غذایی را خرد و خمیر می کند. با فشار دادن سری خردکن به سمت پایین، تیغه ها شروع به چرخیدن خواهند کرد و با برداشتن فشار کف دست، موتور خاموش می شود. موتور مجهز به کلید امنیتی بوده و تنها در صورتی عمل خواهد کرد که موتور به شکل صحیح بر روی جای خود قرار گرفته باشد.

خردکن فیلیپس 1397 دارای یک مخزن از جنس پلاستیک است که در برابر سرما و گرما، بسیار مقاوم می باشد. این مخزن مدرج بوده و به راحتی می توانید به میزان لازم در آن مواد غذایی بریزید. ظرفیت این مخزن 1 لیتر است که بسیار مناسب بوده و امکان قرار گیری مواد غذایی با مقادیر زیاد را در مخزن فراهم می کند.

همانطور که مشخص است درب اصلی خردکن سایز بزرگتری نسبت به سایر درب های معمول دارد. سایز بزرگ این درب به علت وجود موتور در بخش درب می باشد. موتور خردکن که وظیفه ی فعالیت دستگاه را بر عهده دارد در این بخش قرار می گیرد. بخشی که با رنگ بنفش مشخص شده، یک دکمه است که با فشار آن خردکن فیلیپس 1397 شروع به کار می کند. درون مخزن دو تیغه قرار گرفته اند. جنس این تیغه ها از استیل ضد زنگ بوده و با دندانه هایی که دارند، در عرض چند لحظه سخت ترین مواد غذایی را به ریز ترین حالت ممکن خرد می کنند. توصیه می شود پس از هر بار استفاده از خردکن بلافاصله تیغه ها شسته و همان لحظه خشک کنید. این عمل از کند شدن و تغییر رنگ در تیغه ها جلوگیری کرده دوام و تیزی مداوم را به آنها می بخشد. همچنین در زیر خردکن فیلیپس 1397 یک حلقه پلاستیکی تمام سطح آن را تحت پوشش قرار داده که باعث می شود تا دستگاه به هیچ عنوان در حین استفاده سر نخورد که این قابلیت صدا و لزرش دستگاه را بطور چشمگیری کاهش می دهد.




برچسب ها: خردكن فيليپس , خردکن فیلیپس hr1397 , خردکن فیلیپس 500 وات , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط