2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ساندویچ ساز کنوود مدل 740

مشخصات اصلی


توان مصرفی1300 وات
وزن3.8 کیلوگرم
تعداد خانهچهار عدد
جنس صفحهتفلون نچسب
ابعاد11×28×35 سانتی متر
قیمت: 1450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کنوود، یک شرکت بزرگ ژاپنی است که از سال 1946 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب‌وفر، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای دارد؛ همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ساندویچ ساز و گریل 740 کنوود ساده اما کاربردی، پرقدرت اما کم‌مصرف به همراه ظرفیت بالا طراحی‌ شده است. جنس بدنه بیرونی اش از پلاستیک مقاوم ساخته شده که در برابر حرارت و حتی ضربه می‌تواند مقاوم باشد. البته جنس صفحات به کار رفته در این ساندویچ ساز از نوع تفلون نچسب بوده و به همین جهت مواد غذایی به سادگی از روی صفحات جدا می شود. فارغ از تابه های نچسب، این مدل دارای دستگیره ی عایق حرارت است که در حین روشن بودن دستگاه گرم نمی‌شود. قفل ایمنی هم روی دستگیره قرار دارد که به واسطه ی این قفل دو صفحه ی ساندویچ ساز به هم وصل می‌شوند. دو لامپ نشانگر هم می توانند از روشن و آماده به کار بودن دستگاه شما را مطلع سازند. پایه های این مدل از نوع ضد لغزش هستند که می توانند دستگاه را در حین روشن بودن بر روی انواع سطوح ثابت نگه دارند. لولا ای که برای این ساندویچ ساز به کار رفته امکان باز شدن تا زاویه ی 180 درجه دارد به همین خاطر برای استفاده از تابه های کباب ساز می‌توان دستگاه را باز کرد و به درست کردن انواع کباب مشغول شد. فارغ از داشتن تابه ی کباب و پنینی، دارای صفحات ساندویچ و اسنک است که در هر بار 8 عدد ساندویچ مثلثی را می‌توان تهیه کرد.

چهار سینی جهت نصب در بالا و پایین قرار داده شده و سطح آنها را با مواد نچسب پوشش داده اند تا به شکل بهتر و آسان تر بتوانید مواد غذایی مختلف را با آن طبخ کنید. این چهار سینی به دو نوع متفاوت تقسیم می شوند که یک جفت از آنها برای تهیه اسنک و وافل در نظر گرفته شده و جفت دیگر برای گریل کردن پیشبینی شده اند.

سینی گریل کردن با شیارهای متعدد و موازی طراحی شده و به صورت بالا و پایین در درون ساندویچ ساز نصب می شوند. با استفاده از این سینی می توانید سبزیجات، گوشت، میوه و ... را بدون نیاز به روغن کباب کنید. در صورت تمایل می توانید سطح سینی را با روغن نیز چرب نمایید تا درصد چربی بیشتری به غذا داده شود. روغن اضافی از طریق مجرای تعبیه شده در پایین سینی خارج می شود تا روغن را از غذا جدا کرده و روی سینی نسوزد.

سینی مخصوص اسنک و وافل به چهار قسمت و هر بخش به دو قسمت مثلثی تقسیم شده تا بتوانید طیف وسیعتری از غذا، ساندویچ، کیک و شیرنی را با آن تهیه کنید.

ساندویچ ساز کنوود مدل kenwood sm740 بر خلاف مدل‌های مشابه، با داشتن صفحات مختلف می‌تواند دستتان را برای تهیه ی کلوچه، پنینی، ساندویچ و یا حتی تکه های گوشت گریل و کباب شده، باز نگه دارد. این ساندویچ ساز طراحی استاندارد دارد و همچنین از مزایای دیگرش می‌توان به قابلیت باز شدن صفحات تا 180 درجه اشاره کرد که امکان کباب کردن مواد‌ غذایی مانند گوشت همبرگر، ماهی، فیله مرغ و استیک و ... را فراهم می‌کند.



برچسب ها: ساندویچ ساز کنوود مدل 740 , ساندویچ ساز کنوود kenwood sm740 , ساندویچ ساز کنوود 1300 وات , قیمت ساندویچ ساز و گریل 740 کنوود ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط