2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشت کوب پاناسونیک ss1

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
جنس میلهاستیل
توان600 وات
همزندارد
خردکندارد
کاربردهاگوشت کوب, همزن, خردکن
تعداد تنظیمات سرعت 4 سرعته
قیمت: 1450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل mx-ss1 از تولیدات پاناسونیک یک دستگاه با سه کاربری متفاوت است. این مدل در واقع یک گوشت‌کوب برقی است که به همراه خود قابلیت‌های همزن و خردکن را هم دارد. موتور در نظر گرفته شده برای این مدل یک نمونه 600 واتی است و جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ است. برای بخش تیغه گوشت‌کوب برقی از دو پره استفاده شده که بسیار تیز نیز هست. این ویژگی باعث می‌شود تا مواد غذایی بدون له‌شدگی خرد و با یکدیگر ترکیب شوند. دومین قابلیت ویژه این دستگاه همزن آن است. تنها کافی است تا سری گوشت‌کوب برقی را از بدنه اصلی جدا کنید و سر همزن را به آن متصل کنید. برای استفاده از قابلیت خردکن کافی است تا سری گوشت‌کوب برقی یا همزن را از بدنه اصلی جدا کنید و آن را به ظرف خردکن متصل کنید.

این محصول دارای دو ظرف مقاوم با ظرفیت های متفاوت بوده و از گنجایش بالایی برخوردار می باشد. میله همزن به صورت کاملا استیل و با روکش ضد زنگ طراحی شده و از میله گوشت کوب با کیفیت بالایی بهره میبرد که دسته آن پلاستیکی بوده و بهترین کیفیت را از لحاظ ساختاری به خود اختصاص داده است. وزن و ابعاد متناسب برای قرار دادن آن کنار دیگر لوازم کمک آشپزی از دیگر ویژگی های ظاهری آن بوده و در عین حال به عنوان یک مزیت به حساب می آید.




برچسب ها: گوشت کوب پاناسونیک ss1 , گوشت کوب پاناسونیک , گوشت کوب , گوشت کوب برقی پاناسونیک mx-ss1 , همزن , خزدکن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط