2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشت کوب تفال سه کاره 114830

مشخصات اصلی


کارکردسه کاره
کاربردهاگوشت کوب, همزن, خردکن
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
تعداد تنظیمات سرعت1 سرعته
تعداد پره تیغه ها 2 پره
قیمت: 1550000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشت کوب تفال 114830 از بهترین گوشت کوب های کمپانی تفال می باشد که کارکردهای : گوشت کوب، همزن و خردکن را ارائه می دهد. یعنی شما با خرید یک دستگاه، صاحب 3 دستگاه خواهید شد. از توان بالای 700 وات بهره می برد که مواد را در مدت زمان کوتاهی له و خرد می کند. قابلیت تنظیم تک سرعت یکی از مزیت های خوب این گوشت کوب به شمار می آید و کاربر می تواند جهت اعمال نتیجه ای بهتر از این گزینه استفاده نماید. گوشت کوب برقی تفال سه کاره درای تیغه استیل ضد زنگ است و با قابلیت شستشوی راحت می باشد و از کابل 1.2 متر بهره می برد.

خردکنی که همراه این محصول ارائه می شود طراحی بسیار زیبایی دارد. بدنه ی منحنی آن جلوه ای منحصربفرد داشته و شباهتی به خردکن های رایج و قدیمی ندارد. مخزن خردکن دارای ظرفیت 700 میلی لیتر است که برای قرار گرفتن میزان مواد غذایی به میزان لازم، بسیار مناسب می باشد. تیغه های این خردکن نیز از جنس استیل ضد زنگ هستند که با قدرتی عالی مواد غذایی را خرد می کنند. برای کار با این خردکن کافی است بدنه ی اصلی گوشت کوب را به دربپوش خردکن متصل کنید.



برچسب ها: گوشت کوب تفال , گوشت کوب برقی , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط