2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ گوشت پاناسونیک مدل 1560

مشخصات اصلی


وزن3.7 کیلوگرم
توان1500 وات
سیستم چرخش معکوسدارد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
جنس بدنهپلاستیک
قیمت: 2500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


یکی از مدل چرخ گوشت های پاناسونیک موجود در بازار ام جی 1560 می باشد که با توان 1500 وات تولید شده. این میزان توان بالا موجب می شود تا بتوانید در یک ساعت، 90 کیلو گوشت را چرخ کنید.‌ پاناسونیک این مدل چرخ گوشت را با طراحی ساده و بدنه با کیفیت تولید و در اختیار شما قرار داده است. از ویژگی های پر اهمیت چرخ گوشت پاناسونیک مدل 1560 می توان به دو عدد صفحه برش در اندازه های درشت، متوسط و ریز اشاره کرد. وجود این سه سری، شما را تهیه انواع غذاهای مختلف یاری خواهند کرد.

چرخ گوشت پاناسونیک ام جی 1560 با طراحی بسیار ساده و رنگ بدنه سفید تولید و طراحی شده. مارپیچ، تیغه برش، صفحه برش، درپوش، کلاهک و سینی از جنس فلزی تولید و طراحی شده اند. به سادگی این وسایل را پس از انجام کار میتوانید از چرخ گوشت جدا کنید. با استفاده از دکمه قفل کننده، این لوازم سری جای خود محکم می شوند. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، این مدل چرخ گوشت تنها دارای یک دکمه چرخشی روشن/خاموش می باشد. این محصول همچنین از سیستم محافظت از موتور برخوردار می باشد تا از سیستم در قبال داغ شدن و افزایش دما چشمگیر محافظت کند.



برچسب ها: چرخ گوشت پاناسونیک 1560 , چرخ گوشت پاناسونیک بانه , قیمت چرخ گوشت پاناسونیک , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط