2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو بخار تفال مدل FV4920

مشخصات اصلی


جنس کفسرامیک
وزن1.4 کیلوگرم
سیستم قطع خودکاردارد
سیستم ضدچکهدارد
توان2400 وات
قیمت: 1300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو تفال با توان 2400 وات امکان آماده به کار شدن سریع را به شما می دهد و می تواند قدرت بخار دائمی 40 گرم در دقیقه و لحظه ای 140 گرم در دقیقه را تولید کند. جنس کف از سرامیک و با تکنولوژی Durilium ساخته شده است و از تکنولوژی ضد چکه نیز بهره مند است. بسیار ایمن بوده و در صورتی که برای مدت زمانی بدون حرکت بماند به صورت خودکار خاموش می شود. حجم مخزن 300 میلی لیتر است و برای اتو کشی در حجم بالا بسیار مناسب است و از سیستم anti calc یا ضد رسوب بهره می برد و در همان ورودی آب را تصفیه می نماید و از رسوب مواد آهکی و معدنی در مجاری کف اتو و یا دیواره مخزن جلوگیری می نماید. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و مخزن از پلاستیک شفاف ساخته شده است تا بتوانید میزان و کیفیت آب را مشاهده کنید.

کف اتو از نوع سرامیک و با تکنولوژی Durilium ساخته شده است، این ویژگی سبب می شود بخار و گرما به صورت یکسان در تمام کف پخش شود و از سوختن لباس و یا چسبندگی جلوگیری می نماید. از دیگر قابلیت های این مدل از اتو سیستم anti drip یا ضد چکه می باشد، این قابلیت سبب می شود در حین اتو کشیدن بخار خروجی از کف به صورت آب بر روی لباس چکه نکند و اتوی لباس را خراب نکند.
اگر به دنبال بهترین مدل اتو و در عین حال مستحکم ترین شان هستید چه چیزی بهتر از اتو بخار هوشمند تفال FV4920 که نه تنها از ظرافت های ساختاری فوق العاده ای برخوردار است بلکه ایمنی زیادی را نیز به آن اختصاص داده اند. رنگ قرمز در بدنه، جلوه ای شیک و منحصر به فرد را ایجاد کرده و با کفی ضد خراش و ضربه ایده آلی ساخته شده که وزن آن بسیار سبک تر از مدل های قدیمی تر اتو می باشد. قابلیت انعطاف پذیری سیم و از همه مهمتر دستگیره خوشدست، امکان راحت تر استفاده کردن از این اتو را فراهم می کند. دکمه تنظیم دما و درجه حرارت بر روی مخزن آب قرار گرفته و به صورت چرخشی عملکرد می نماید.



برچسب ها: اتو بخار تفال , اتو بخار تفال فرانسه , اتو بخار , اتو بخار تفال 2400 وات , اتو بخار تفال 4920 , قیمت اتو بخار تفال ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط