صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اتو فیلیپس مدل 2994

مشخصات اصلی


توان مصرفی2400 وات
جنس کفاستیم گلاید
سیستم ضد رسوبدارد
سیستم ضدچکهدارد
بخاردهی عمودیدارد
وزن1.3 کیلوگرم
طول کابل1.5 متر
قیمت: 1100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو بخار فیلیپس مدل GC2994/20 دستگاهی کارآمد و از سری اتوهای پیشرفته فیلیپس است که با موتور قدرتمند با توان 2400 وات می‌تواند انتخابی مناسب برای اتوکشی البسه و پارچه‌های مختلف باشد. کفی این اتوبخار از جنس استیم‌گلاید است و حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و در برابر خط‌‌وخش مقاوم است. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که از طریق دریچه قرارگرفته در قسمت بالای دسته، قابل پرکردن است؛ همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد که به اتوکشی چروک‌های عمیق‌تر کمک می‌کند.

در طراحی بدنه‌ی اتو از ترکیب رنگ آبی تیره و سفید استفاده شده است. این اتو ظاهری کلاسیک دارد و نوک تیز آن دسترسی به نواحی کوچک یا دوخته‌شده‌ی لباس را آسان می‌کند. مخزن آب این اتو طراحی شفاف دارد که اجازه‌ی مشاهده میزان آب باقیمانده را به کاربر می‌دهد. سیم برق دستگاه دارای روکش پارچه‌ای از نوع بافت است که از آسیب‌پذیری و فرسوده‌شدن آن در برابر خم و راست‌شدن می‌کاهد و در درازمدت به عمر بیشتر سیم اتو می‌انجامد

قدرت تولید 40 گرم بخار در دقیقه هم یکی دیگر از امکانات بسیار علی این اتو است که سبب افزایش کارایی و جلوگیری از چسپیدن اتو و حرکت روان ان میشود. بخار عمودی نیز یکی از موارد لازم است زیرا گاهی نیاز به اتو کردن لباس ها و یا پرده ها در حالت عمودی میشود و این اتو قادر است بخار زیادی در حالت عمودی هم برای شما تولید کند.
قابلیت تنظیم بخار در فیلیپس GC2994 چهار حالت بدون بخار، بخارکم، بخار متوسط و بخار مضاعف که می توان بر حسب نیاز نوع بخاردهی را تعیین کرد و قرار دادن اهرم تنظیم بخار در راست‌ترین حالت باعث خروج رسوب از حفره‌های اتو می‌شود. سیستم ضد چکه از مهمترین مزایای این اتوبخار محسوب می‌شود که مانع ریزش آب مخزن اتو بر روی لباس‌ها می‌شود و از لکه شدن آن‌ها جلو گیری می‌کند.



برچسب ها: اتو فیلیپس , اتو فيليپس ٢٩٩٤ , انو دستی , اتو فیلیپس بانه , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط