2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو فیلیپس gc2998

مشخصات اصلی


توان مصرفی2400 وات
جنس کفاستیم گلاید
سیستم قطع خودکاردارد
بخاردهی عمودیدارد
سیستم ضدچکهدارد
طول کابل1.5 متر
قیمت: 1250000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو بخار دستی فیلیپس با توان 2400 وات زیر 30 ثانیه آماده کار کردن شده و با قدرت بخار دائمی 45 و لحظه ای 170 گرم بر دقیقه هر نوع چین و چروکی را از انواع الیاف مصنوعی و طبیعی مانند کتان پشم ابریشم پلی استر و ... را صاف خواهد کرد. ظرفیت مخزن آب برابر است با 320 میلی لیتر و مجهز به اسپری آبپاش، ضد چکه، خاموش شدن خودکار، کفه سرامیکی ستیم گلاید ضد خش و با طراحی هوشمندانه نوک مثلثی به تمام نقاط دور دست و دست گیر مانند بین دکمه ها نفوذ کرده تا هیچ بخشی از لباس بدون اتوکشی باقی نماند. سیستم بخاردهی پیوسته این مدل، بخار را به میزان 45 گرم ‌بر دقیقه از منافذ سطح کفی خارج می‌کند. این دستگاه به سیستم بخاردهی لحظه‌ای نیز مجهز شده است. کافی است دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای را بفشارید تا بخار با فشار زیاد و به‌صورت ناگهانی از منافذ کفی اتو خارج ‌شود؛ به‌این‌ترتیب صاف‌کردن چروک‌های عمیق‌تر پارچه نیز به‌راحتی صورت می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.

بدنه‌ی اتو فیلیپس gc2998 از جنس پلاستیک مستحکم و با ترکیب رنگ مشکی و قرمز ساخته شده است. قسمت مخزن آب طراحی نیمه‌شفاف دارد مشاهده‌ی میزان آب باقیمانده به راحتی ممکن باشد. این مخزن گنجایش 320 میلی‌لیتر را دارد و از طریق دریچه‌ی تعبیه شده روی قسمت بالای دسته‌ی اتو قابل دسترسی و پرشدن است. در ساخت سیم برق به دوام آن توجه زیادی شده است. سیم برق اتو دارای روکش پارچه‌ای از نوع بافت است موجب کاهش آسیب‌پذیری و قطع سیم بر اثر خم و راست شدن می‌شود و در نهایت به طول عمر بیشتر دستگاه می‌انجامد.

سیستم خاموش‌سازی خودکار اتو ایمنی کار با آن را تضمین می‌کند. این دستگاه در صورت عدم کارکرد در حالت ایستاده پس از 8 دقیقه و در حالت خوابیده پس از 30 ثانیه به طور خودکار خاموش می‌شود. اسپری داخلی نیز از دیگر قابلیت‌های این اتو است که از طریق منفذ کوچک جلوی دستگاه انجام می‌شود. با فشردن دکمه‌ی مخصوص این عملکرد آب با فشار و به میزان کم از منفذ اسپری خارج می‌شود. اسپری آب با ایجاد رطوبت بیشتر در سطح پارچه به رفع سریع‌تر چین و چروک‌ها کمک زیادی می‌کند.



برچسب ها: اتو فیلیپس , اتو فیلیپس 2998 , اتو فیلیپس 2400 وات , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط