2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ماشین آشپزخانه سیلور کرست مدل SKMP 1300 B3

مشخصات اصلی


وزن7.5 کیلوگرم
جنس کاسهاستیل
عملکرد توربودارد
توان1300 وات
تعداد دور سرعت10 دور
ظرفیت پارچ مخلوط کن1.5 لیتر
قیمت: 2850000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت سیلورکرست آلمان SILVERCREST یکی از شرکتهای فعال در زمینه تولید محصولات خانگی با استانداردها و تکنولوژیهای روز دنیا است. محصولات شرکت سیلورکرست در آلمان طراحی و ساخته شده و روانه بازارهای اروپا و آسیا می شود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همزن صنعتی سیلورکرست آلمان SILVERCREST food processor SKMP 1300 D4

همزن سیلور کرست آلمان مدل SKMP 1300 B3 یک همزن چند منظوره است و یکی از ماشین های مورد نیاز در آشپزخانه است که با سه سری همزن، ورزن و خمیر زن از جنس فولاد اصل و ضد زنگ ساخته شده است که با توان موتور 1300 وات توان مخلوط کردن و همزدن انواع مواد غذایی را فراهم می کند و باعث می شود از هر گونه همزن برقی بی نیاز شوید. همزن سیلور کرست اصل آلمان جدید است و مجهز به تمامی استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا است. علاوه بر همزن و خمیرزن و ورزن دارای یک مخلوط نیز می باشد. قدرت مخلوط کن نیز همانند همزن 1300 وات می باشد و پارچ آن از نوع شیشه ای بوده که دارای ظرفیت 1.5 لیتر می باشد. جنس تیغه مخلوط کن فولادی یخ شکن بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. طرز قرارگیری این مخلوط کن 1.5 لیتری بر روی دستگاه بسیار راحت بوده و با بر داشتن در پوشی که در قسمت بالایی دستگاه در سمت راست قرار دارد بر روی آن قرار می گیرد.

ماشین آشپزخانه سیلورکرست آلمان دارای یک کاسه 6.3 لیتری تمام استیل مقاوم و ضد زنگ است. این کاسه تمام استیل دارای یک دسته جهت جابجایی و جا انداختن راحت آن بر روی دستگاه ماشین آشپزخانه می باشد. کاسه این همزن صنعتی دارای یک درپوش جهت جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون در حین کار می باشد. همچنین این درپوش دارای یک دریچه کوچک جهت اضافه کردن مواد در حین کار می باشد.
یکی دیگر از خصوصیات ماشین آشپزخانه حرفه ای سیلورکرست آلمان قابلیت اضافه نمودن مواد درحین کار می باشد. این ویژگی به لطف وجود دریچه ای در درپوش کاسه تمام استیل می باشد.



برچسب ها: ماشین آشپزخانه سیلور کرست , کمپانی چرو , ماشین آشپزخانه , شرکت سیلورکرست , همزن سیلورکرست ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط