2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
همزن حرفه ای فرست اتریش First

مشخصات اصلی


شرکت سازنده FIRST AUSTRIA
ظرفیت کاسه5 لیتر
وزن 5.15 کیلوگرم
توان مصرفی800 وات
تعداد دور سرعت6 دور
قیمت: 1800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت فرست اتریش از جمله شرکتهای اروپایی فعال در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات خانگی با سابقه ای بیش از 25 سال است. تمامی محصولات شرکت First Austria طبق آخرین استانداردهای روز اروپا طراحی و تولید و عرضه می شوند.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همزن کاسه دار فرست اتریش مدل fa-5259-2


از دیگر محصولات شرکت اتریشی فرست همزن کاسه دار حرفه ای مدل FA 5259-2 است. این همزن بطور خلاقانه ای طراحی و تولید شده است که دارای جاگیری بسیار کم و در عین حال کارایی و بازدهی بسیار بالایی است. برخلاف دیگر همزن ها موتور دستگاه در قسمت پایین قرار گرفته و کاسه بر روی آن قرار می گیرد. این دستگاه همزن دارای توان 800 وات است و قدرت بالایی در مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن دارا می باشد.

همزن فرست اتریش دارای یک کاسه استیل 5 لیتری می باشد. کاسه این همزن دارای یک درپوش بوده که جهت جلوگیری از پاشش مواد در حین هم زدن مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین درپوش این کاسه همزن دارای یک درپوش کوچکتر بوده که در حین کار می توان مواد را به آن اضافه نمود.



برچسب ها: همزن کاسه دار فرست اتریش , همزن فرست اتریش , همزن برقی کاسه دار بانه , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط