2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ماشین آشپزخانه کلترونیک 3674

مشخصات اصلی


وزن8.5 کیلوگرم
قدرت1200 وات
ظرفیت کاسه6.2 لیتر
تعداد تنظیمات سرعت12 دور
تایمر قابل تنظیمدارد
چراغ نشانگر دور سرعتدارد
ظرفیت مخلوط کن1.5 لیتر
قیمت: 4200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ماشین آشپزخانه کلاترونیک دارای یک مخلوط با پارچ شیشه ای می باشد. ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر است. جنس تیغه های مخلوط کن فولادی ضد زنگ با قابلیت یخ شکنی بوده و قدرت آن 1200 وات می باشد. همچنین دارای یک چرخ گوشت به توان 1200 وات می باشد. این چرخ گوشت دارای کبه ساز و سوسیس ساز نیز می باشد. تیغه چرخ گوشت از جنس فولادی ضد زنگ است. کاسه محل دهانه ورودی چرخ گوشت نیز تمام استیل ضد زنگ بوده و دارای یک دسته پلاستیکی جهت فشار گوشت به داخل چرخ گوشت می باشد.


ماشین آشپزخانه کلترونیک همچنین دارای یک همزن بزرگ است. کاسه این همزن بزرگ صنعتی تمام استیل و ضد زنگ با ظرفیت 6.2 لیتری بوده که سری های همزن، ورزن و خمیرزن را دارد. این همزن برقی بزرگ دارای 12 دور سرعت مختلف و سرعت لحظه ای نیز بوده که متناسب با نوع مواد مورد استفاده دور دستگاه همزن تعیین می گردد. دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی LCD بوده که تنظیمات دستگاه را می توان بر روی آن مشاهده نمود. همچنین دارای تایمر بوده و می توان آن را به میزان مورد نیاز تنظیم نمود. وجود پایه های ضد لغزش باعث می شود که از حرکت و ایجاد سروصدای اضافی در حین کار جلوگیری شود.




برچسب ها: همزن کلترونیک 3674 , همزن کلترونیک , ماشین آشپزخانه , ماشین آشپزخانه کلترونیک 3674 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط