صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسو ساز بوش مدل ctl636es1

مشخصات اصلی


نوع اسپرسو سازتوکار
جنس بدنهاستیل
وزن20 کیلوگرم
توان مصرفی1600 وات
ارتفاع45 سانتی متر
ظرفیت مخزن آب2.4 لیتر
خاموش شدن خودکار دارد
هشدار خالی بودن مخزن آبدارد
نوشیدنی‌های قابل تهیه آب جوش , اسپرسو , موکا , ماکیاتو
قیمت: 29700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسوساز توکار بوش مدل bosch ctl636es1


اسپرسوسازبوش ctl636es1 ساخت اسلوونی دارای توان مصرفی 1600 وات می باشد که دارای مخزن آب با ظرفیت 2.5 لیتر و ظرفیت مخزن قهوه با ظرفیت 500 گرم می باشد. این دستگاه اسپرسوساز توکار این قابلیت را دارد که هر نوع طعم قهوه‌ای که مورد علاقه شماست را بتوانید با آن تهیه کنید. با یک بار عملکرد دستگاه، قهوه‌های مختلفی چون کاپوچینو، قهوه لاته، شیر قهوه را می‌شود آماده کرد. همچنین می‌توانید 8 حالت دلخواه برای میکس قهوه و شیر را بر روی آن تنظیم کنید و در حافظه دستگاه ذخیره کنید.


این اسپرسوساز حرفه‌ای بوش دارای سیستم حرارتی نوآورانه یا Senso flow system است و با داشتن درجه‌های مختلف حرارتی این امکان را فراهم می‌کند که در موقعیت‌های مختلف بتوانید آن را به کار برید. داشتن 3 حرارت برای آماده سازی قهوه و 4 حرارت برای دمای آب منجر شده تا قهوه‌هایی مورد علاقه خود و یا مشتریان را آماده کنید. یک قابلیت بسیار جالب برای کسانی که علاقه به یک طعم خاص از قهوه دارند به‌ طور مثال قهوه ای بسیار تلخ یا قهوه ای با شیر زیاد یا شیر کم؛ می‌توانند با استفاده از برنامه My Coffee به صورت دستی میزان تلخی، اندازه، دما، مقدار شیر و غیره را به صورت دستی برای اسپرسوساز بوش تعریف کنید و آن را به نام خود ذخیره کنید.


شرکت بوش به عنوان بهترین مارک اسپرسوساز برای حل این مشکل از تکنولوژی Milk Clean در دستگاه اسپرسوساز خود استفاده کرده است که برای این کار از بخار قوی برای تمیز کردن لوله های دستگاه استفاده می کند به این صورت که می توانید بعد از دریافت قهوه فقط با فشار دادن دکمه Milk Clean دستگاه شروع به شستن خود می کند تا همیشه قهوه ای با طعم و عطری بی نظیر داشته باشید.



برچسب ها: اسپرسو ساز بوش مدل ctl636es1 , اسپرسوساز توکار بوش , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز توکار بوش بانه , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط