صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ گوشت بوش مدل MFW67440

مشخصات اصلی


وزن 6.4 کیلو‌گرم
توان2000 وات
جنس بدنهپلاستیک
میزان خروجی 3500 گرم در دقیقه
سوسیس سازدارد
سیستم چرخش معکوسدارد
قیمت: 3800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 با بدنه استیل مشکی و قدرت 2000 وات تحت لیسانس آلمان در کشور چین ساخته می شود. این مدل می تواند در هر دقیقه 3.5 کیلو گوشت را برای شما چرخ کند. روی این چرخ گوشت دو کلید قرار دارد که به وسیله آن ها به راحتی می توان دستگاه را خاموش و یا روشن کرد و اگر در حین کار دستگاه به دلیل بار اضافه در اثر ورود بیش از حد یا بسته شدن دهانه با گوشت یا استخوان می توانید چرخ گوشت را خاموش کنید و با استفاده از دور معکوس تمام مواد را برگشت داد تا بتوانید دوباره آن ها را چرخ کنید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 به همراه خود دیسک ‌های 8.3 و 8.4 میلی متری، کبه ساز، قیف سوسیس ساز، خردکن در 2 سایز مختلف دارد. محفظه ای روی آن طراحی شده است که می توانید تیغه ها را داخل آن قرار دهید و همچنین دارای محفظه ای برای نگهداری سیم است که سیم برق آن را به راحتی می توان جمع کرد. توسط دیسک های مختلف با سایزهای مختلف می توانید گوشت و مواد غذایی را در اندازه های مختلف چرخ کنید. با استفاده از سوسیس ساز و کبه ساز که بر روی آن قرار دارد می توانید با استفاده از گوشت تازه برای خانواده خود سوسیس سالم و باکیفیت درست کرده و در کنار خانواده خود از آن لذت ببرید. همچنین شما می توانید با استفاده از برش دهنده ورقه ای انواع میوه و مرکبات یا دیگر مواد غذایی را به صورت ورقه ای برش دهید. جنس تیغه ها، سینی و لوله ناودانی همه از استیل ضدزنگ بوده که در کنار زیبای که به آن داده است بسیار مقاوم است.




برچسب ها: چرخ گوشت بوش مدل 67440 , چرخ گوشت بوش بانه , چرخ گوشت بوش 2000 وات , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط