2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن بوش مدل mmb21p0r

مشخصات اصلی


وزن 3.96 کیلوگرم
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
توان500 وات
جنس بدنهپلاستیک
جنس پارچپلاستیک
جنس تیغهاستیل
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
عملکرد پالسدارد
قیمت: 1850000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مخلوط کن بوش mmb21p0r همانند اکثر محصولات بوش ترکیب رنگی قسمت‌های دستگاه و مواد اولیه به‌کاررفته در تهیه‌ی قطعات پلاستیکی باعث متمایزشدن این مخلوط‌کن در میان هم‌گروهی‌هایش شده است. قسمت اصلی بدنه یا همان پایه مخلوط‌کن ترکیب رنگی سفید و قرمز دارد و پیچ تنظیم سرعت به رنگ مشکی در جلوی دستگاه دیده می‌شود.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن بوش مدل MMB21P0R یکی از تولیدات باکیفیت و کارآمد این شرکت است. پیچ تنظیم و انتخاب سرعت در جلوی دستگاه قرار دارد که در دو سرعت قابل‌تنظیم است تا مصرف‌کننده بتواند به تهیه‌ی انواع مخلوط‌ها یا نوشیدنی‌های مختلف بپردازد. پارچ این مخلوط‌کن از جنس پلاستیک باکیفیت است که گنجایشی برابر با 4 تا 5 لیوان دارد. از دیگر مشخصات قابل‌توجه این محصول، مجهزبودن آن به سیستم پالس است؛ ازهمین‌رو می‌توان تیغه‌ها را با سرعت و به زمان کاملا دلخواه به چرخش درآورد و به محض رهاکردن ولوم تنظیم، تیغه‌ها از حرکت بازمی‌ایستند.

بدنه پارچ مدرج است و تا 1.5 لیتر یا 1500 سی‌سی نشانه‌گذاری شده است؛ همچنین برای راحتی استفاده به‌ صورت معیار فنجانی (Cup) هم ‌درجه‌بندی شده و تا 6 فنجان را نشان می‌دهد. درپوش پارچ دارای یک دریچه در قسمت میانی است تا بتوان در زمانی که دستگاه خاموش است، بدون بازکردن درپوش اصلی مواد کوچک را به مخلوط اضافه کرد. این دریچه کوچک خود یک درپوش دارد تا حین فعالیت دستگاه، مواد به بیرون نیامده و جایی را کثیف نکند.



برچسب ها: مخلوط کن بوش مدل mmb21p0r , مخلوط کن بوش قرمز , مخلوط کن بوش قیمت , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط