صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن بوش مدل mmb42g0b

مشخصات اصلی


وزن 4.9 کیلوگرم
توان700 وات
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
جنس پارچشیشه
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
قیمت: 2350000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B با قدرت 700 وات با موتور Super Silent کم صدا و بدون لرزش با رنگ مشکی ساخت کشور چین یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است. حجم پارچ این این مخلوط کن بوش 1.5 لیتر می باشد، و به دلیل وجود شیشه ThermoSafe مقاوم در برابر دما برای تهیه انواع نوشیدنی های گرم و یا سوپ نیز قابل استفاده است، جنس این پارچ به شما این امکان را می دهد که یخ یا میوه های یخ زده خود را در این پارچ این مد آماده سازید.


این دستگاه دارای سیستم کاهش صداست که کمترین صدا حین کارکرد را در مخلوط کن های دنیا دارد. تیغه مخلوط کن MMB42G0B از جنس استیل ضد زنگ بوده که موجب خرد و مخلوط نمودن سریع مواد غذایی میشود. توسط پیمانه شکر ریز روی درب ، میتوان انواع چاشنی را به مخلوط اضافه نمایید . توسط ولوم چرخشی روی پنل میتوانید سرعت مخلوط کن را در 2 درجه تنظیم نمایید. این دستگاه مجهز به عملکرد پالس میباشد که توسط آن با بیشترین سرعت خود، کار می نماید. کلیه قسمت های دستگاه به جز موتور، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.





برچسب ها: مخلوط کن بوش 700 وات , قیمت مخلوط کن بوش مدل mmb42g0b ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط