2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن واسموتی ساز شیر دار kenwood

مشخصات اصلی


مخلوط کناسموتی ساز شیر دار
برند KENWOOD
مذل SB327
رنگکروم ضدخش
قیمت: 800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مخلوط کن واسموتی ساز شیر دار kenwoodمدل SB327

این مخلوط کن با طراحی زیبا و فانتزی ضد زنگ می تواند یخ را خرد کند و برای میوه های با پوسته سخت هم کاربرد دارد. حجم پارچ شیشه ای آن 2 لیتر و در پایین یک شیر به آن متصل است و می توانید بدون جدا کردن پارچ از بدنه تا آخرین قطرات آب میوه را در لیوان بریزید، برای خانواده های پر جمعیت، حتی آب میوه گیری ها هم مناسب است. موتور آن 750 وات قدرت و 2 سرعته است.

18ماه گارانتی بدنه وفنی

5سال خدمات پس از فروش


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ

مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این آب میوه گیری مصرف خانگی و کافی شاپ را دارد و می توانید با قدرت 750 وات موتور و تیغه یخ شکن آن هر میوه ای بالاخص میوه های با پوسته سخت را هم خرد کنید. طراحی شکیل بدنه آن را زینت بخش آشپزخانه شما خواهد کرد، جنس بدنه از استیل و با رنگ کرومی که دارد اثر انگشت یا لک بر روی بدنه قابل دیدن نخواهد بود.

پارچ از جنس شیشه و گنجایش 2 لیتر می تواند تا 8 لیوان آب میوه را در خود نگه دارد و این ظرفیت بالا آن را برای خانواده های پر جمعیت به گزینه ای مناسب کرده است. برعکس آبمیوه گیری های دیگر که به صورت لیوانی هستند و بعد از تهیه آب میوه باید از بدنه جدا شوند سپس تخلیه شوند، در این مدل شما با استفاده از شیر نصب نشده در ته پارچ می توانید محتویات داخل پارچ را در لیوان خالی کنید. به همراه این مخلوط کن یک مخلوط کن دستی از جنس استیل وجود دارد و می توانید برای همزدن مایعات داخل پارچ از آن استفاده کنید.

تخصص این دستگاه درست کردن انواع اسموتی است، جنس تیغه و کاربرد آن با توجه به اینکه قرار است نوشیدنی مانند اسموتی درست کند و ترکبی از یخ خرد شده با میوه ها را درست کند، همزمان هم قابلیت خرد کردن یخ را دارد هم تکه تکه کردن میوه یا سبزیجات و .. به صورتی که بافت آنها از بین نرود و فیبر و دیگر مواد تشکیل دهنده حفظ شود. تفاوت آبمیوه با اسموتی در همین است که فیبر تشکیل دهنده میوه ها حفظ شود و خواص آن از بین نرود.

بر روی بدنه دو دکمه وجود دارد که سرعت موتور را تنطیم می کنند اولی سرعت پایین و دومی سرعت بالا، همچنین دکمه دیگری هم هست به نام PULSE که برای خرد کردن بهتر یخ کاربرد دارد. دکمه Dispense هم برای درست کردن اسموتی کاربرد دارد.



برچسب ها:
مخلوط کن واسموتی ساز شیر دار kenwood , مخلوط کن واسموتی ساز شیر دار , مخلوط کن , قیمت مخلوط کن واسموتی ساز شیر دار , kenwood , کنوود , companychro , chro , SB327مدل ,

مشخصات فنی


حجم پارچ 2لیتر
دارای شیردارد
قدرت موتور750وات2سرعته
تیغه یخ شکن
وزن5.2کیلوگرم
قفل کودک دارد
پایه ضدلغزشدارد
همزن دستی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط