2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو مخزن دار فیلیپس

مشخصات اصلی


اتومخزن دار
مدلPHILIPS
جنس کفاستیم گلاید
گنجایش مخزن اب1.5لیتر
ولتاژ ورودی برق220 ولت
اصلهلند
ساختاندولزی
قیمت: 1100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

اتو مخزن دار فیلیپس جدیدترین یک اتوی فوق حرفه ای و پر قدرت با استاندارد رسمی اتحادیه اروپا برای استفاده خانگی یا صنعتی میباشد که از هر نظر شما را شگفت زده خواهد کرد.

جنس کفه این اتو مانند سایر اتو های فیلیپس استیم گلاید است و کاملا نچسب و ضد خش میباشد ، اما با این تفاوت که شرکت فیلیپس رسما برای اتو های مخزن دار خود ضمانت میدهد که هیچ لباس و پارچه ای حتی پلاستیکی و نایلونی با این اتو ها نمیسوزد

18ماه گارانتی بدنه وفنی

5سال خدمات پس از فروش

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ

مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخزن چدنی این اتو کاملا ایمنی بوده و دارای دو درب برای پر کردن و خالی کردن آب میباشد و شما میتوانید با سیستم جرم گیر خودکار که با یک کلید روی مخزن فعال میشود در کمتر از یک دقیقه تمامی جرم و رسوبات جمع شده در مخزن و اتو را تخلیه کنید.
این اتو دارای فشار بخار فوق العاده بالای 5 بار میباشد و توانایی تولید 300 گرم بخار در دقیقه را داراست که یک رقم باور نکردنی و فوق العاده است!این اتو به راحتی عمیق ترین چروک ها را از روی سخت ترین پارچه ها و لباسها صاف میکند و با فشار بخار و قدرت بالای خود برای استفاده در کارگاه های خیاطی ایده آل میباشد.
مخزن آب این اتو گنجایش 1.5 لیتر آب را داراست و هم زمان با کار کردن قابلیت پر کردن را دارد.شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیکی جهان است، که تعداد کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر است و در ۶۰ کشور خدمات خود را ارائه می‌نماید. بنابر این فیلیپس را با اطمینان کامل خریداری کرده تا شما نیز به جمع میلیونها مصرف کننده و طرفدار محصولات این شرکت بزرگ بپیوندید.



برچسب ها:
اتو مخزن دار فیلیپس , اتو , اتو مخزن دار , قیمت اتو مخزن دار فیلیپس , فیلیپس , companychro , chro , philips ,

مشخصات فنی


جنس مخزنچدنی
فشار بخار5بار ، 300 گرم/دقیقه
قدرت2400وات

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط