صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ گوشت فیلیپس

مشخصات اصلی


نام محصولچرخ گوشت
مدلHR2713
برندPhilips
ساختهلند
توان1600 وات
قیمت: 1000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

چرخ‌گوشت «فیلیپس» مدل «HR2713» دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان زیادی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند تا گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ‌شده در اندازه‌های مختلفی آماده شوند. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد زیاد شود. وجود استوانه‌های فلزی برای رنده‌کردن موادغذایی و سبزیجات، امکان جانبی این دستگاه محسوب می‌شود. در چرخ‌گوشت فیلیپس مدل HR2713، ابزار نظافت جدیدی برای تمیزکردن سریع‌تر دیسک‌های فلزی وجود دارد. طول سیم برق به میزان مناسب است تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. فیلیپس تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارس

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چرخ‌گوشت «فیلیپس» مدل «HR2713»وسیله‌ای کاربردی و نسبتا کوچک است که می‌تواند با عملکرد خود به میزان زیادی در زمان کاربر صرفه‌جویی کند. به کمک موتور قدرتمند و قطعات مستحکم و بادوام استیل این دستگاه، می‌توان مقدار زیادی گوشت را در یک نوبت چرخ‌ کرد.

طراحی و ساخت

بدنه‌ی دستگاه HR2713 از جنس پلاستیک ABS یا Acrylonitrile Butadiene Styrene ساخته شده است که نوعی پلاستیک مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب است و از پرمصرف‌ترین انواع پلاستیک در تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. استفاده از پلاستیک همچنین باعث سبک‌ترشدن وزن دستگاه می‌شود و جابه‌جایی آن را آسان‌تر می‌کند. تیغه‌های دستگاه از جنس فولاد ساخته شده‌اند و از استحکام بسیار خوبی برخوردارند. این تیغه‌ها خاصیت ضدزنگ دارند. برای روشن و خاموش کردن دستگاه، دکمه‌ای در قسمت جانبی بدنه تعبیه شده است.

مشخصات فنی

چرخ‌گوشت فیلیپس HR2713 موتوری با قدرت 1600 وات دارد که قدرتی مناسب برای چرخ‌کردن گوشت است. موتور قدرتمند دستگاه می‌تواند گوشت را تا میزان 1.7 کیلوگرم در زمان یک دقیقه چرخ کند.

این دستگاه فاقد سیستم چرخش معکوس است. سیستم چرخش معکوس برای خارج‌کردن قطعات درشت و رگ‌وپی گوشت که گاهی در قطعات چرخ‌گوشت گیر می‌کند، استفاده می‌شود.

قطعات همراه

دستگاه HR2713 دارای دو رنده‌ی کوچک و بزرگ برای چرخ‌کردن گوشت در اندازه‌های مختلف است. این رنده‌ها در اندازه‌های پنج و هشت میلی‌متر گوشت را چرخ می‌کنند.

علاوه‌بر رنده‌های اصلی، سه استوانه‌ی فلزی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که کار برش و خرد کردن انواع سبزیجات را انجام می‌دهند. این سه استوانه شامل یک رنده ریز، یک رنده درشت و رنده ورقه‌کن است که می‌تواند با توجه به نیازهای مختلف کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

در کنار چرخ‌گوشت HR2713 دو قیف سوسیس‌ساز نیز به کاربر ارائه می‌شود. قیف‌های سوسیس‌ساز می‌توانند شما را از خرید سوسیس‌های آماده بی‌نیاز کند و رژیم غذایی سالم‌تری را برای شما و خانواده‌تان به‌همراه داشته باشند. قیف‌های سوسیس‌ساز در دو اندازه‌ی مختلف و با قطر 12 و 22 میلی‌متر طراحی شده‌اند.

ابزار تمیزکننده‌ای که برای این چرخ‌گوشت در نظر گرفته شده، از طراحی خلاقانه‌ای برخوردار است. این وسیله می‌تواند زمان تمیزکردن دیسک‌های چرخ‌گوشت را به نصف کاهش دهد. برای استفاده از این ابزار کافی است آن را داخل دیسک رنده‌ای فرو کنید و سپس زیر آب شست‌وشو دهید.

جمع‌بندی

چرخ‌گوشت‌ها می‌توانند در کنار سایر لوازم برقی آشپزخانه به آماده‌کردن آسان‌تر و سریع‌تر غذا کمک کنند و با وجود سری‌های مختلف تنوع زیادی به برنامه‌ی غذایی شما بدهند. فیلیپس HR2713 یک چرخ‌گوشت کارآمد است که با وجود قطعات جانبی مختلف مثل دو قیف‌ برای تهیه سوسیس، سه نوع استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه نمودن سبزیجات می‌تواند انتخاب مناسبی برای تهیه گوشت چرخ‌کرده و انواع غذاهای خوشمزه و جذاب باشد.



برچسب ها: چرخ گوشت , فیلیپس , چرخ گوشت فیلیپس ,

مشخصات فنی


جنس تیغهفولادی ضدزنگ
سیستم چرخشی معکوسندارد
میزان خروجی17000 گرم در دقیقه
سایر ویژگیها :کوپلینگ تمام فلزی
دارای دیسک های فولادی ضدزنگقیف هاب 12 و 22 میل برای تهیه سوسیس
3 نوع استوانه فلزی برای رنده و ورقه ای کردن سبزیجاتابزار نظافت

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط