صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن 900 واتی فیلیپس

مشخصات اصلی


نام محصولمخلوط کن
مدلHR2195
برندPhilips
ساختهلند
رنگنقره ای
توان900 وات
قیمت: 1500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

بدنه زیبای این محصول و ظاهر کلی دستگاه نکته مثبت دیگر این وسیله است. مخلوط‌کن فیلیپس مدل HR2195 دارای یک پیچ تنظیم سرعت نیز است که از کمترین تا بیشترین توان دستگاه قابل انتخاب است. دکمه‌های لمسی دستگاه سه قابلیت به این دستگاه اضافه می‌کنند که شامل حالت پالس یا لحظه‌ای، یخ خردکن و حالت ساکت است. با استفاده از هر یک از این حالات می‌توان مواد موردنظر را به میزان کافی خرد و مخلوط کرد. پارچ شیشه‌ای این مخلوط‌کن با حجمی که دارد می‌تواند تا 5 لیوان آبمیوه نیز تهیه کند. شیشه‌ای بودن ِ پارچ باعث استحکام بیشتر ِ آن می‌شود. تیغه‌های استیل ضدزنگ داخل پارچ تعبیه‌شده و قابلیت خرد کردن هر ماده غذایی را دارد. زیربدنه دستگاه پایه‌های ضد لغزش در نظر گرفته‌شده است تا در هنگام روشن بودن مخلوط‌کن، حرکت و لغزشی نداشته باشد. فیلیپس سالها در زمینه تولید لوازم‌خانگی برقی فعالیت می‌کند و با تولید مخلوط‌کن HR2195 بار دیگر محصولی کارآمد عرضه کرده است.

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن مدل HR2195 فیلیپس وسیله‌ای ماندگار در آشپزخانه خواهد بود، یک دستگاه تک‌کاره با قدرتی بیش از یک دستگاه برای مصارف خانگی، این مخلوط‌کن می‌تواند به راحتی قطعه‌های یخ را خرد کند بدون اینکه فشار زیادی به تیغه‌هایش وارد شود.

جنس پارچ از شیشه‌ی نشکن است که همین باعث شده وزن زیادی داشته باشد اما مقاومت بالای آن و اینکه محتویات داخلش بوی پلاستیک نمی‌گیرد، یک امتیاز مثبت این دستگاه است که سنگین بودن پارچ را پوشش می‌دهد. روی بدنه‌ی پارچ، مدرج است و دیگر نیازی به پیمانه‌ی جداگانه وجود ندارد.

قسمت بالای درپوش، متحرک است یعنی یک پیمانه مدرج متحرک دارد که می‌توان بدون نیاز به باز کردن درپوش از حفره‌ی بالایی مواد مورد نیاز را داخل پارچ ریخت. جنس این درپوش متحرک از پلاستیک است.

کاردکی که به همراه دستگاه وجود دارد از جنس درپوش است و برای فشار آوردن و هل دادن مواد داخل پارچ به سمت تیغه و هم‌زدن محتویات بسیار کمک‌کننده است و حتی در صورت برخورد با تیغه‌ها خطری وجود نخواهد داشت.

برای داشتن یک رژیم غذایی ایدئال نیاز به مهیا کردن نوشیدنی‌های سالم و مقوی است که با استفاده از مخلوط‌کن HR2195 فیلیپس می‌توان انواع آن‌ها مثل آب طالبی، هندوانه، انواع اسموتی‌ها، شیرموز، شیرپسته و ... را به سرعت و با کمترین زحمت در خانه مهیا کرد.



برچسب ها: مخلوط کن فیلیپس , مخلوط کن philips , philips , مخلوط کن , قیمت مخلوط کن فیلیپس , قیمت مخلوط کن , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , خدمات , گارانتی , chro commer ,

مشخصات فنی


ظرفیت پارچ2 لیتر
جنس پارچشیشه ای
جنس تیغهاستیل ضدزنگ
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
طول سیم1 متر
سایر ویژگیها :عملکرد پلاس
مجهز به فن آوری Pro Blend 6دارای کاردک پلاستیکی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط