صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اتو بخار پرشیا فرنس

مشخصات اصلی


سنسور حرارتی دارد
توان مصرفی۲۲۰۰ وات
قابلیت هاکنترل دما بصورت دیجیتال مجهز به نمایشگر دیجیتال موج بخار عمودی و پرسی دارای قطع کن اتوماتیک ( هوشمند ) عملکرد رسوب زدایی ( ضدآهک )
ظرفیت مخزن آب۳۵۰ سی سی
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

تو بخار تمام سرامیکی هوشمند دیجیتال پرشیا PR-163

اتو بخار هوشمند pr-163با طراحی بسیار زیبا دارای دو رنگ مشکی و سفید و همچنین وزنی سبک و کارکردی بسیار آسان می باشد. این دستگاه با توان 2200 وات و عملکردی بی نظیر قادر است، چروکهای عمیق لباسها را به راحتی از بین ببرد و البسه را در حداقل زمان صاف و مرتب کند که وجود چنین قابلیتی برای زندگی های امروزی بسیار ایده ال می باشد.
کفه این دستگاه به صورت صاف و صیقلی از جنس سرامیک نانو سیلور ساخته شده که ضد خش می باشد و پلاسیک را آب نمیکند همچنین خیلی سریع گرما را بطور یکسان در تمامی سطح اتو پخش می کند.علاوه بر آن کف دستگاه دارای منافد ریز و درشت جهت بخار دهی می باشد که این قابلیت بخاردهی تا نوک اطو طراحی شده است.
قابلیت بخار دهی به صورت عمودی را نیز دارد که این عملکرد برای اتو کشی پرده و لباسهای آویزان شده بسیار مناسب می باشد. همچنین مجهز به سیستم ضد چکه می باشد که این عملکرد مانع از چکیدن آب در درجه پایین روی لباس می گردد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط