2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی BOSCH

مشخصات اصلی


قیمت: 2500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گوشت کوب برقی bosch با توان 600وات دوکاره


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دارای موتوری پیشرفته و با عملکرد فوق العاده کم صدا تمامی گرد و غبار را از کلیه سطوح برطرف می کند. این تکنولوژی با استفاده از پره های آیرودینامیک در موتور ، جریان هوا را به صورت ایده ال در سرتاسر دستگاه به جریان در می آورد و باعث جمع آوری بهینه ی گرد وغبار از وسایل منزل با کمترین هزینه می گردد. فناوری کمپرسور با وجود برخورداری از قدرت بالا، بسیار کم مصرف است. این فناوری با بهره مندی از یک موتور استاندارد پر قابلیت و دارای عملکرد عالی در مقایسه با مدل های مشابه 30 درصد برق کمتری مصرف می کند و باعث افزایش طول عمر دستگاه می گردد.
به علاوه جاروبرقی 1800 وات بوش دارای 4 چرخ فلزی با دوامی است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد که این عملکرد باعث حرکت بهتر و روانتر جارو برقی در کلیه سطوح می شود. همچنین فیلتر این دستگاه از نوع HEPA طراحی شده که به راحتی قابل دسترسی است ومی توان از دستگاه جدا و تمییز کرد.
مکش این جارو برقی قابلیت تنظیم دارد که با توجه به کثیفی سطوح به راحتی می توان آن را تنظیم و استفاده کرد. این جاروبرقی به همراه دسته ارگونومیک طراحی شده و دارای شلنگ پارچه ای حرفه ای مستحکم و لوله ی تلسکوپی استیل ضد زنگ با دکمه کشویی می باشد که سهولت در کار را تضمین می کند. به علاوه تمامی سریها و برسهای این دستگاه درون یک کیف بسیار شیک قرار می گیرد.



برچسب ها: شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , خدمات , گارانتی , chro commerce , companychro , chro , جاروبرقی بوش , جاروبرقی , BSGL5PRO5 , مدل BSGL5PRO5 , جاروبرقی BOSCH , جاروبرقی BOSCHالمانی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط