2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروسطلی هیتاچی

مشخصات اصلی


نوعجاروسطلی
برندهیتاچی
مدلCV9800
توان2300وات
ساختژاپن
قیمت: 1200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

جاروسطلی هیتاچی مدلCV9800با توان 2300وات این جارو برقی مجهز به مخزن فلزی می باشد

ویژگی منحصر به فرد جارو برقی هیتاچی ظرفیت زیاد وگنجایش 21لیتری مخزن ان است

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

شرکت بازرگانی چرو

دارای 522 نمایندگی فعال در سراسر کشور

دارای نماد اعتماد الکترونیک


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبان

نقد و بررسی


؛ به این ترتیب می توان از آن برای جارو کردن مکان های بزرگ مانند اداره جات، هتل ها، مساجد و منازل بزرگ استفاده نمود. مخزن فلزی جاروبرقی تمیز کردن و خالی کردن آن را آسان نموده است. پس از پر شدن مخزن می توان آن را شستشو کرد تا کاملأ بهداشتی شود. بر روی بدنه نشان گر پر شدن مخزن تعبیه شده است. هنگامی که نشان گر نارنجی فیلتر کاملأ بر روی دریچه مشاهده شود، نشان دهنده پر شدن مخزن می باشد که در این صورت می توان مخزن را قبل از استفاده از دستگاه تخلیه نمود. هم چنین لوله ها و اتصالات جارو برقی نیز بایستی مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورت مسدود شدن مسیر مکش توسط اشیای خارجی، آزاد شود.

مخزن توسط فیلتر پارچه ای از قسمت موتور جدا شده است تا گرد و خاک داخل مخزن وارد موتور نشود. به فیلتر پارچه ای ، سبدی متصل می باشد که از چسبیدن فیلتر به موتور در هنگام روشن بودن جارو برقی جلوگیری می کند. دکمه روشن/ خاموش دستگاه بر روی بدنه تعبیه شده است که با قرار دادن این دکمه در وضعیتon جارو برقی روشن می شود. جهت تنظیم قدرت مکش جارو برقی می توان از دکمه واقع بر روی دسته استفاده نمود. با بالا کشیدن این دکمه می توان قدرت مکش دستگاه را کاهش داد.

جهت تنظیم ارتفاع دسته جارو برقی و هم چنین جارو کردن مکان هایی که دسترسی به آن ها آسان نمی باشد مانند زیر تخت و کمد می توان از لوله تلکسوپی استفاده نمود. دسته جارو برقی را با یک دست نگه داشته و سپس با دست دیگر ارتفاع لوله تلسکوپی را افزایش و یا کاهش دهید. جارو برقی هیتاچی دارای سه سری مختلف می باشد که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. برس پارویی قابل تنظیم جهت جاروکشی فرش و سطوح صاف می باشد. جهت جاروکردن سطوح صاف دکمه واقع بر روی برس باید به سمت بالا باشد. جهت جارو کردن فرش این دکمه بایستی به سمت پائین قرار گرفته باشد. با لوله باریک می توان قسمت هایی را که دسترسی به آن ها مشکل می باشد مانند درز بین مبلمان و گوشه و کنار اتاق ها را جارو کرد. برس گردگیری مناسب گردگیری کتاب ها و اشیای ظریف می باشد. زاویه برس قابل تنظیم می باشد.



برچسب ها:
شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , خدمات , گارانتی , chro commerce , companychro , chro , جاروسطلی هیتاچی مدلCV9800 , جاروسطلی هیتاچی , جاروسطلی , هیتاچی ,

مشخصات فنی


جنس مخزنفلزی
ظرفیت21لیتر
نشانگرپرشدن مخزن
فیلترپارچه ای
لولهتلسکوپی
چرخ با قابلیتچرخ 360درجه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط