2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جارو شارژی بوش آلمان

مشخصات اصلی


نوعجاروشارژی
برندبوش
ساختالمان
توان 18/5وات
قیمت: 450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

جارو شارژی بوش المان در دومدل دسته بلند ودسته کوتاه اب وخاک قدرت موتور 18/5وات

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


میزی و نظافت را به منزل شما به ارمغان می آورد. این دستگاه مجهز به باتری قابل شارژ پر قدرتNiMH با ولتاژ 18 ولتی است که امکان جاروکشی طولانی مدت را فراهم می کند. ویژگی حائز اهمیت جارو شارژی بوش بدون سیم بودن آن می باشد که امکان جا به جایی آسان را در قسمت های مختلف منزل فراهم می کند. جهت شارژ کردن دستگاه کافی است پایه نگه دارنده را به برق وصل کنید. دستگاه را روی پایه نگه دارنده قرار دهید تا چراغ نمایش گر روشن شود. از این که چراغ نمایش گر هنگام شارژ روشن است، اطمینان حاصل کنید.
طراحی بدنه به گونه ای است که می توان جارو برقی را به صورت ایستاده و ثابت در گوشه ای از خانه قرار داد. دکمه روشن کردن جارو روی بدنه تعبیه شده است که با فشار دادن آن جارو روشن می شود. این دستگاه مجهز به دو سرعت می باشد. سرعت متوسط امکان جاروکشی طولانی مدت را فراهم می کند و سرعت زیاد با قدرت مکش بیشتر موجب زدودن بهتر گرد و خاک می شود. دسته جارو برقی قابلیت خم شدن دارد. به این ترتیب می توان با فشار دکمه واقع بر روی دسته به راحتی دسته را خم کرد تا جارو فضای کمتری را اشغال نماید. دسته بلند و باریک و هم چنین قابلیت خم شدن آسان برس پارویی امکان جارو کردن زیر مبلمان و تخت خواب را فراهم می کند.
از طریق بدنه شفاف مخزن می توان میزان گرد و خاک داخل آن را مشاهده نمود و در صورت پر شدن مخزن آن را به راحتی تخلیه نمود. با فشار دادن دکمه واقع در زیر بدنه ، مخزن به راحتی جدا می شود. این جارو برقی مجهز به دو فیلتر جداشدنی می باشد که از ورود گرد و خاک به داخل موتور جلوگیری می کند. این فیلترها قابل جدا شدن بوده و می توان آن ها را شستشو نمود. برس پارویی دستگاه امکان جارو کردن فرش و سطوح مختلف منزل را فراهم می کند.


فایل راهنمای خرید جارو شارژی بوش را اینجا مشاهده فرمایید.




برچسب ها: جارو شارژی بوش , جارو شارژی , بوش , جارو شارژی بوش المان , شرکت بازرگانی چرو , گارانتی , companychro , فایل راهنمای خرید جارو شارژی ,

مشخصات فنی


برق مصرفی240-220 ولت
جنس بدنه: پلاستیک
نوع باطری NiMH

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط