صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
کارواش کارچر k2

مشخصات اصلی


نوعکارواش
برند کارچر
مدلk2
ساختالمان
قیمت: 1450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کارواش کارچر k2 ساخت المان

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

شرکت بازرگانی چرو


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

دارای 522 نمایندگی فعال در سراسر کشور

دارای نماد اعتماد الکترونیک

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


وات و ایجاد فشار آب قوی تمامی جرم، کثیفی، گرد و خاک و چربی سطوح مختلف را می زداید و تمیزی و پاکی را به ارمغان می آورد. در واقع آن چه که موجب از بین رفتن و زدوده شدن جرم و چربی می گردد فشار پرقدرت آب از لوله دستگاه می باشد. این دستگاه مناسب شستشوی اتومبیل، دیوار و کف حیاط، پاک کردن نمای ساختمان، نظافت کف و دیوار استخر، هم چنین چربی زدایی از سطوح مختلف می باشد. این دستگاه از یک سو به شلنگ آب متصل می گردد و از سوی دیگر به شلنگ خروجی متصل می شود که سر دیگر شلنگ خروجی به تفنگی و نازل وصل می شود. حداکثر فشار ورودی به دستگاه بایستی 1.2 مگا پاسکال باشد. حداکثر دمای ورودی دستگاه بایستی 40 درجه سانتی گراد است. دستگاه با ایجاد فشار بالا برای آب خروجی آب را از طریق نازل بیرون می فرستد. بر روی لوله تفنگی دستگاه دکمه زرد رنگ قرار دارد که به نرمی می توان آن را فشار داد تا آب با فشار زیاد از نازل خارج شود. میزان فشار آب کارواش کارچر 100 بار معادل 8 مگا پاسکال است که همین فشار بالا موجب زدوده شدن چربی و کثیفی روی سطوح می گردد. میزان جریان آب خروجی از کارواش در هر ساعت حداکثر 340 لیتر در ساعت می باشد که معادل 5.2 لیتر در دقیقه می باشد.
لوله تفنگی قابلیت قفل شدن دارد که در این حالت تا زمانی که قفل لوله باز شود آب از تفنگی خارج نمی شود. جهت قفل کردن لوله کافیست دکمه مشکی رنگ واقع بر روی دکمه زرد رنگ را به طرف داخل فشار دهید تا دکمه پخش آب کار نکند. جهت تمیز کردن سطوح خیلی کثیف و چرب می توان از مواد شوینده نیز استفاده نمود. برای این کار کافی است لوله مکش مواد شوینده را درون ظرف مواد شوینده قرار دهید تا مواد شوینده با آب ترکیب شده و آب با فشار بالا و همراه با کف از لوله خارج شود و سطوح را تمیز نماید. طول سه متری شلنگ کارواش این امکان را فراهم می کند تا بتوان به راحتی در طول فضاهای بزرگ حرکت کرد. هم چنین طول بلند شلنگ امکان شستشوی ارتفاعات بلند مانند شیشه ها و نمای ساختمان را فراهم می کند.



برچسب ها: چرو , کمپانی چرو , خدمات , گارانتی , chro commerce , chro , کارواش کارچر k2 , کارواش کارچر , کارواش ,

مشخصات فنی


توان 1300 وات
فشار حداکثر100 بار
میزان جریان340 لیتر در ساعت

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط