2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آب پرتقال گیری پرشیا فرانس

مشخصات اصلی


توان مصرفی۸۵ وات
بدنهاستیل ضد زنگ
ویژگیدو نوع تیغه کوچک وبزرگ برای سهولت درگرفتن آب مرکبات درهرسایز
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

آب پرتقال گیری برقی pr-216 پرشیا فرانس با توان 85 وات و عملکرد بی صدا قادر به آب گیری انواع مرکبات از جمله پرتقال و گیریپ فروت می باشد که به سهولت در مدت زمان بسیار کوتاهی و با سادگی که توسط اهرم دستگاه ایجاد شده ، آب میوه خوشمزه ، تازه با طعم واقعی را فراهم می کند. این دستگاه دارای فیلتر تفاله گیر استیل می باشد که مانع از ورود پرز و هسته میوه به درون آب میوه می گردد در ضمن، جهت شستن و تمیز کردن این فیلتر به راحتی می توان از دستگاه جدا کرد.
جهت سهولت و کارایی آسانتر ، دسته این دستگاه به شکل اهرمی طراحی شده که با بستن آن میوه گذاشته شده بر روی مخروطی را محکم درون خود نگه داشته و با فشار اندکی بر روی اهرم دستگاه عصاره میوه تا آخرین قطره خارج می شود. درضمن، شاید به هر دلیلی نتوان بعضی از میوه ها را به این شیوه آب گیری کرد بنابراین با بلند کردن دسته اهرم می توان با قرار دادن میوه توسط نیروی دست آب مرکبات را تهیه کرد.
یکی از ویژگی های این دستگاه وجود شیر قطع و وصل خروج آب میوه می باشد در صورتی پر شدن لیوان و به منظور جلوگیری از خروج آب میوه و ریختن بر روی میز درحال استفاده ، می توان دهانه خروجی را به سادگی بست و پس از قرار دادن ظرف و یا لیوان مجدد در زیر دستگاه آنرا باز کنید. ضمنا کلیه قطعات این دستگاه شامل طوری ، مخروطی ، اهرم و ظرف شفاف آب میوه از دستگاه جدا می شود پس تمیز کاری و شستن قطعات این دستگاه بدون خیس شدن بخش اصلی به سادگی انجام می شود.
برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط