صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آبمیوه گیری زومیت المان

مشخصات اصلی


عملکرد ۴ کاره
توان مصرفی۱۲۰۰ وات
دهانه ورودی ۸۴ میلیمتر
قیمت: 500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

آبمیوه گیری زومیت المان (ZOOMIT GERMANY) مدل ZM-2618 ، با حداکثر توان 1200 وات برای آب گیری سیب، هویج و دیگر میوه ها و سبزیجات طراحی شده است و شما با استفاده این دستگاه می توانید انواع آب میوه های خوشمزه را برای اعضای خانواده تهیه نمایید. دهانه ی ورودی به قطر 84 میلی متر امکان قرارگیری میوه های درسته و بزرگ را بدون نیاز به بریدن میوه فراهم می کند. آبمیوه گیری زومیت دارای مخزن تمام استیل است که علاوه بر بهداشتی بودن باداوم نیز می باشد. موتور DC1200 واتی دستگاه با صدای کم و با قدرت بالا بیش از 80% اب میوه ها و سبزیجات را آب گیری می کند.
آب میوه گیری ZM-2618 زومیت با سیستم گریز از مرکز عمل می کند؛ به این صورت که با چرخش سریع صافی استیل دستگاه، پالپ میوه به تیغه های صافی برخورد کرده و میوه به صورت کامل آب گیری می شود.تنظیم سرعت دستگاه برای آب گیری بهتر میوه ها مؤثر است؛ بنابراین می توانید متناسب با نوع میوه و سفتی یا نرمی آن ، سرعت مناسب را انتخاب نمایید. آبمیوه گیری زومیت مجهز به کلید چرخان کنترل 5سرعته است که از رنج میوه های سفت تا میوه های نرم می توان سرعت را تغییر داد و همه نوع میوه و سبزیجات را آب گیری نمود. با استفاده از صفحه ی ال سی دی می توان میزان سرعت آب میوه گیری را مشاهده نمود.
آبمیوه گیری زومیت مدل ZM-2618 دارای یک ظرف پلاستیکی مخصوص تفاله است که این ظرف قابل متصل شدن به بدنه اصلی است.از قابلیت های آب میوه گیری زومیت محافظ پلاستیکی واقع بر روی ظرف تفاله است که از پخش شدن تفاله میوه به اطراف جلوگیری می کند.
این آبمیوه گیری دارای پایه های پلاستیکی ضد لرزش است که از لرزش آن در هنگام کار جلوگیری می کند. تمامی اجزاء این دستگاه قابل جداشدن از یکدیگر می باشند و می توان آن ها را جهت شستشو در ماشین ظرفشویی قرار داد.با استفاده از اهرم فلزی قدرتمند دستگاه اجزاء بدنه کاملأ بهم قفل می شوند. کلی

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط