2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن رژیمی ناسا

مشخصات اصلی


نام محصولسرخ کن رژیمی
برند NASA
مدل NS - 807
رنگمشکی
قیمت: 815000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت بازرگانی چرو وارد کننده محصولات برقی و غیر برقی

وارد کننده محصولات ناسا آلمان

عرضه تمام محصولات بصورت کلی و جزیی

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

دارای 522 نمایندگی فعال در س


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ

مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن رژیمی NS-807

این دستگاه یک سرخ کن خانگی خوب ، زیبا و کارآمد برای سرخ کردن و طبخ غذاهای خوش طعم و عالیست و در عین حال که سرخ کردنی های خوشمزه را سر سفره های شما می آورد نیازی به استفاده از روغن ندارد.
دستگاه رژیمی ناسا مدلNS-807 با توان و قدرتی حداکثر معادل ۱۸۰۰ وات به شکلی پیشرفته و با استفاده از تکنولوژی های روز ساخته شده است تا شما نیازی به حتی یک قطره روغن برای آماده سازی سرخ کردنی هایتان نداشته باشید.
قیمت سرخ کن رژیمی
این دستگاه با توجه به فناوری گرمایش به کار رفته در آن می تواند تا هشتاد درصد در میزان مصرف وقت و انرژی صرفه جویی نماید و به این ترتیب در طولانی مدت به نفع اقتصاد خانواده خواهد بود؛ علاوه، سرعت بالای طبخ غذا کمک موثری به خانواده های پرکار است که همواره به دنبال راهی برای پیدا کردن زمان موثرتر هستند .
این دستگاه دارای یک نمایشگر لمسی برای تنظیم حرارت و زمان پخت بر روی بدنه جلویی آن می باشد که کارایی بهتر دستگاه را تضمین می کند ، به این شکل شما می توانید درجه حرارت و زمان لازم را بر روی آن اعمال نموده و به کارهای دیگرتان رسیدگی نمایید و بدون آنکه نیاز به نظارت مداوم و صرف وقت و انرژی داشته باشید در هنگام آماده شدن غذا با کمک آلارم دستگاه متوجه و غذایتان را سرو نمایید . آلارم دستگاه پس از گذشت زمان تنظیم شده با یک صدای بوق شما را مطلع می سازد.
درجه حرارت تنظیمی این دستگاه سرخ کن رژیمی خوب ما بین ۸۰ تا دویست درجه سانتی گراد بوده و می توانید زمان پخت را بین صفر تا شصت دقیقه ست نمایید.
این دستگاه خانگی دارای کاسه ۵.۲ لیتری با پوشش نچسب بوده که می تواند یک غذای خوش ظاهر و اشتها آور را آماده سازد ، با استفاده از قاشق های مخصوص ظروف نچسب از پوشش آن نگه داری و به شکل مفید و کارآمد از دستگاه استفاده نمایید.
دستگاه سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدلNS-807 از فناوری چرخش هوای گرم بهره گیری کرده و با چرخش یکنواخت و سریع گرما در آن باعث طبخ یکنواخت غذا شده و دیگر نگران نپختن یک قسمت و یا زیاد از حد پختن یک قسمت دیگر غذایتان نخواهید بود
ظاهری دستگاه به شکلی مدرن و امروزی طراحی شده و می تواند به دیزاین و طراحی زیبای آشپزخانه شما کمک کند ، با خرید این دستگاه خانگی آسایش و راحتی را در پخت و پز تجربه خواهید کرد و مهمتر از آن غذایی مغزی و بدون استفاده از روغن آماده می شود و از این نظر مناسب برای افرادی که دارای ذائقه ای خوشمزه هستند ولیکن در استفاده از مواد غذایی چرب و سرخ شده در روغن مشکل دارند.
بهترین سرخ کن رژیمی
کاسه این دستگاه سرخ کن رژیمی به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشد و شما می توانید به سادگی آن را تمیز نموده و مانند روز اول دستگاه را حفظ و تا مدتها از آن استفاده نمایید.
بسیاری از افراد نسبت به پیچیدن بوی غذا در منزل حساسیت داشته و به دنبال راهی در رفع این مورد هستند و درواقع به دنبال یک سورپرایز غذایی عالی بدون بو و دود هستند ، ناسا الکتریک با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف و آسایش خریداران محترم و برای حل مشکل بوی غذا در دستگاه از یک فیلتر هوا استفاده نموده که می تواند بوی غذا را به خود جذب نموده و از انتشار آن جلوگیری نماید.
اگر از خوردن کیک‌های خانگی خوشمزه لذت می برید می توانید از این دستگاه سرخ کن با کیفیت برای پخت آن استفاده نمایید و از ظرف مخصوصی که برای تهیه کیک در نظر گرفته شده بهره بگیرید ، کیک های پف کرده ، خوش ظاهر و خوش طعمتان را در این سرخ کن بی نظیر آماده کنید و لحظاتی آرام و لذت بخش داشته باشید.
در کنار این دستگاه یک عدد انبرک و جدا کننده برای افزایش کارایی و استفاده ساده تر از دستگاه قرار داده شده است.
سرخ کن ناسا الکتریک مدلNS-807 تحت لیسانس آلمان و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی ساخته شده است و می توانید با خیال راحت نسبت به کیفیت و چگونگی دستگاه آن را تهیه نمایید و از داشتن یک سرخ کن خوب و با کیفیت نهایت استفاده را داشته باشید.


برچسب ها:
سرخ کن رژیمی , سرخ کن ناسا , سرخ کن رژیمی ناسا , محصولات ناسا , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , جهیزیه عروس , companychro , chro , chro trade ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط