2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن رژیمی ناسا

مشخصات اصلی


نام محصولسرخ کن رژیمی
برندNASA
مدلNS-809
رنگسفید و مشکی
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن رژیمی دینامیکی NS-809

همان‌طور که می‌دانید غذاهای سرخ‌کردنی به دلیل خوشمزگی، طرفداران زیادی دارند. ولی در تهیه‌ی این‌گونه غذاها به دلیل نیاز به روغن فراوان، برای سلامتی بدن شدیداً مضر بوده و بسیاری از افراد به دلیل رنج بردن از بیماری‌های قلبی، فشارخون، بیماری‌های کبدی یا اضافه‌وزن از خوردن این خوراکی‌ها منع شده‌اند. امروزه با تولید نسل جدیدی از سرخ‌کن‌ها شما دیگر نباید نگران سلامتی خود از خوردن غذاهای سرخ‌شده باشید.


دستگاه سرخ‌کن رژیمی ناسا الکتریک مدلNS-809 کاملاً رژیمی بوده و استفاده از روغن آن بسیار بسیار کم در حد یک قاشق یا کمتر می‌باشد و غذاهایی مثل سیب‌زمینی یا گوشت و مرغ را به‌صورت کاملاً سالم و با حفظ مواد مغذی سرخ‌کرده و برای شما آماده می‌سازد.


بهترین مارک سرخ کن


سرخ‌کن رژیمی ناسا الکتریک مدلNS-809با 1500 وات و ظرفیت 4.4 لیتر، از توان بالایی برخوردار بوده و همچنین با طراحی زیبایی که دارد می‌تواند شیک و باکلاس بودن را به آشپزخانه‌ی شما هدیه دهد.

این مدل سرخ‌کن همان‌طور که قبلاً اشاره شد استفاده از آن همراه با مقدار بسیار کمی روغن می‌باشد و کارکرد آن با تولید هوای گرم و استفاده از فن‌آوری چرخشی سریع هوای گرم، در داخل محفظه آن می‌باشد. گرمای تولیدشده در داخل محفظه به‌صورتی است که مواد غذایی داخل سبد از همه جهت حرارت دیده و غذایی خوشمزه و سالم در اختیار شما خواهد گذاشت.


با استفاده از این سرخ‌کن رژیمی انواع چیپس‌ها و اسنک‌ها را می‌توانید تهیه نمایید. همچنین مواد غذایی مانند سیب‌زمینی و گوشت مرغ به‌وسیله این سرخ‌کن رژیمی به حدی ترد و برشته و خوشمزه تهیه خواهد شد که هرگز طعم آن‌ها را فراموش نخواهید کرد.

سرخ‌کن رژیمی ناسا الکتریک مدلNS-809مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم مدت‌زمان و نوع پخت می‌باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گردیده است.

درجه حرارت دستگاه قابل تنظیم تا 360 درجه سانتی‌گراد و همچنین تایمر آن از صفرتا 60 دقیقه قابل تنظیم است که با استفاده از این تایمر شما می‌توانید به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید و صدای آلارم دستگاه، شمارا از پایان یافتن کارکرد دستگاه مطلع می‌سازد. ضمناً این دستگاه با مجهز بودن به یک فیلتر هوا از انتشار بوی پخت مواد غذایی جلوگیری می‌نماید.

همچنین به دلیل شیشه‌ی به‌کاررفته در درب سرخ‌کن شما امکان مشاهده کار دستگاه در حین سرخ شدن مواد غذایی را خواهید داشت. هنگامی‌که کار سرخ شدن غذا به اتمام برسد، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد.


تکنولوژی جریان سریع هوای داغ باصرفه‌ترین سالم‌ترین و سریع‌ترین روش پخت‌وپز را به این سرخ‌کن بخشیده است. این دستگاه کاربردهای فراوانی داشته که ازجمله می‌توان سرخ کردن ، پختن کیک ، کباب کردن و گریل کردن انواع مواد غذایی مانند ماهی ، مرغ و غیره را نام برد.درضمن این دستگاه دارای گریل چرخشی است که دو طرف غذا را به طور همزمان پخت می نماید.

این دستگاه مجهز به یک سبد فلزی جهت قرار دادن مواد غذایی داخل آن بوده که به‌محض برشته شدن مواد خاموش شده و به میزان زیادی

ک در هدر رفتن انرژی نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

همچنین همراه دستگاه یک ظرف مخصوص پخت کیک، انبرک و جداکننده ارائه گردیده است.

جهت شستشوی این دستگاه می‌توانید به راحتی قطعات قابل شستشوی آن را تفکیک کرده و آن‌ها را تمیز و پاک نمایید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر رژیم غذایی خود و داشتن وزن ایده آل به طعم و شکل غذا بسیار اهمیت می‌دهید، ما این سرخ‌کن رژیمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید مواد غذایی سرخ‌شده و خوشمزه را به‌صورت سالم و بدون استفاده از روغن تهیه نمایید.



برچسب ها: سرخ کن رژیمی , سرخ کن , سرخ کن رژیمی ناسا , هواپز ناسا , محصولات ناسا , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , جهیزیه عروس , companychro , chro , Chro Trade ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط