صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پلوپز - آرام پز ناسا

مشخصات اصلی


نام محصولپلوپز و آرام پز
مدلNS-3080
برندناساالکتریک
رنگمشکی
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت بازرگانی چرو وارد کننده محصولات برقی و غیر برقی

وارد کننده محصولات ناسا الکتریک تحت لیسانس آلمان

عرضه تمام محصولات بصورت کلی و جزیی

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

دارای 52


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ

مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پلوپز-آرام پز NS-3080

اگر به دنبال خرید یک پلوپز آرام پز کاربردی و با کیفیت می گردید توصیه می کنم این دستگاه را در گزینه های انتخابی تان قرار دهید . دستگاهی که می تواند پلوهای خوش پخت و خورش‌های جا افتاده تان را آماده سازد و یک دستگاه برای پخت کیک های عصرانه و سبزیجات بخارپز مغزیست.
قیمت پلوپز-ارام پز
این دستگاه با توان مصرفی 860 وات می تواند چندین وظیفه را به عنوان یک دستیار در آشپزخانه شما به عهده بگیرد .
طراحی مدرن و زیبای این پلوپز قفسه آشپزخانه شما را زیباتر خواهد کرد ، پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 تحت لیسانس کشور آلمان بوده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترین و بیشترین کاربرد را در طبخ انواع غذا از جمله پلوهای ته دیگی و انواع خورش ها دارد.
ظرف داخلی پلوپز از جنس آلومینیوم ضد زنگ با لایه نچسب می باشد که در صورت مصرف درست تا سالها جوابگوی سفره های خوش ظاهر شما خواهد بود .
درب این پلوپز آرام پز از جنس آلومینیوم بوده که در آن از تکنولوژی ضد سرریز استفاده شده و همچنین یک دریچه خروج بخار اضافی بر روی آن طراحی و تعبیه شده است .
بر روی بدنه پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 یک پنل دیجیتالی لمسی قرار گرفته است که از طریق آن می توانید تنظیمات دلخواهتان را در مورد حرارت ، نوع پخت ، زمان پخت ، تنظیمات تایمر ۲۴ ساعته پیش تنظیم شروع پخت و ... را انجام داده و با یک برنامه ریزی درست و به موقع غذای شما حاضر بوده و به صورت گرم سرو می شود.
کار کردن با پنل دیجیتالی بسیار ساده بوده و نیازی به تخصص و آموزش ندارد ، کافی ست تا در پنل دیجیتالی هوشمند گزینه منو را بفشارید و نوع پختی را که قرار است صورت بگیرد انتخاب نمایید و پس از تنظیم زمان دکمه استارت را به مدت دو ثانیه نگه دارید دستگاه شما آماده به کار خواهد بود.
از طریق تکنولوژی پیش تنظیم تایمر بیست و چهار ساعته شروع پخت مدت زمانی را که قرار است برای تأخیر در پخت در نظر بگیرید تنظیم کرده و پس از انتخاب نوع پخت در قسمت منو و تنظیم زمان لازم برای طبخ به سراغ کارهای روزمره تان بروید ، زمانی که شما به امورات دیگرتان سر و سامان می دهید پلوپز آرام پز غذای شما را آماده می کند و به طور خودکار پس از طی مراحل پخت سیستم گرم نگه دارنده را فعال و غذای شما تا زمان بازگشتتان کاملاً داغ و تازه نگه می دارد.
در این دستگاه پلوپز آرام پز پرفکت از سیستم گرم نگه دارنده استفاده شده است که به صورت پیش فرض روشن بوده و زمانی که روال پخت غذا به اتمام می رسد به این حالت سوئیچ کرده و غذایتان را گرم نگه میدارد، برای غیر فعال کردن این تنظیم کافیست دکمه مربوطه بر روی پنل را دو ثانیه فشار دهید، چراغ نشانگر آن خاموش می گردد.
یک خورش جا افتاده برای مهمانی هایتان را می توانید با فعال کردن این دستگاه در حالت آرام پز به راحتی و در طول شب بدون آنکه نگران بخار شدن و یا در اصطلاح دیگر برچیده شدن آب خورشتان باشید آماده کنید.
ظرفیت این پلوپز آرام‌پز ناسا الکتریک 5 لیتر بوده و پاسخ گوی یک خانواده ۲ تا ۱۰ نفره خواهد بود ، اگر شما هم در محافل خانوادگی‌تان به بودن در کنار هم اهمیت زیادی می دهید از طریق این دستگاه می توانید زمان بیشتری را برای باهم بودن داشته باشید چرا که دیگر نیازی به نگرانی از بابت پخت و یا سوختن غذایتان نخواهید داشت.
این دستگاه چند کاره می تواند با چندین نوع پخت از جمله برنج، کیک، سوپ، ته دیگ، دسر، پاستا، حریره، بخارپز، آرام پز، پخت سریع، گرم کردن دوباره یک همکار عالی در آشپزخانه شما باشد.
در کنار دستگاه پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 دو عدد قاشق پلاستیکی و همچنین یک عدد پیمانه مدرج برای کاربرد بیشتر و بهتر پلوپز قرار داده شده است ، با استفاده از این قاشق‌ها پوشش نچسب کاسه پلوپز آرام‌پز سالم باقی می ماند ، گذشته از آن بر روی دستگاه قسمت نگه دارنده قاشق تعبیه شده است که می توانید برای دسترسی ساده تر و سریع‌تر به قاشق آن را بر روی نگه دارنده قرار دهید و هر بار برای استفاده از آن انرژی و زمان صرف نکنید , علاوه دیگر نیازی به ظرف دیگری که قاشقتان را بر روی آن گذاشته و در دسترستان قرار دهید نخواهد بود.
پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 را برای آشپزخانه های مدرنتان تهیه کنید و از داشتن یک دستگاه چند کاره با کیفیت نهایت استفاده را ببرید.


برچسب ها:
پلوپز ناسا , آرام پز ناسا , ناسا الکتریک , قیمت پلوپز ناسا , پلوپز و آرام پز , NASA , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , جهیزیه عروس , companychro , chro , chro trad ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط