2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ گوشت embleme مدل EM8ss

مشخصات اصلی


قیمت: 2600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

چرخ گوشت ابزاری برای تبدیل کردن قطعات بزرگ گوشت به قطعات ریزتر می‌باشد. چرخ گوشت‌ها در دو نوع دستی و برقی موجود بوده و سایزهای متفاوتی دارند که بسته به این سایزها میزان گوشت وارد شده به دستگاه و ضخامت آن کم و زیاد می‌شود. از مهمترین مشخصات چرخ گوشت می‌توان به قدرت چرخ‌کنندگی آن (بر حسب گرم در دقیقه)، سرعت چرخ‌کنندگی (بر حسب دور در دقیقه)، نوع ولتاژ تغذیه (برحسب ولت)، توان موتور (بر حسب وات)، و وزن دستگاه (بر حسب کیلوگرم) نام برد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خرید چرخ گوشت یکی از ملزومات اصلی لوازم آشپزخانه است. چرخ گوشت‎ها در دو نوع برقی و دستی در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کنید. برای خرید چرخ گوشت خوب نکاتی وجود دارد که با توجه به آنها می‌توانید بهترین چرخ گوشت خوب را خریداری کرده و در منزل خود برای تهیه گوشت چرخ شده تازه از آن استفاده کنید.



قبل از اینکه اقدام به خرید چرخ گوشت کنید باید بررسی کنید که در ماه چند بار از چرخ گوشت استفاده می‌کنید؟ برای کسانی که ماهی یک‌بار از چرخ گوشت استفاده می‌کنند و مقدار زیادی گوشت را چرخ می‌کنند نیاز است که چرخ گوشت قدرتمند با سینی بزرگتر خریداری کنند، چرا که در یک نوبت حجم بالایی از گوشت را چرخ می‌کنند. در مقابل برای کسانی که هفته‌ای یک بار از چرخ گوشت استفاده می کنند باید چرخ گوشت کوچکتر و یا دستی خریداری کنند.

مشخصات چرخ گوشت حرفه ای embléme

  • بدنه تمام فلزي
  • موتو القايی فوق سايلنت
  • چرخ دنده فولادی
  • قابليت چرخ كردن ٢كيلو و ١٠٠گرم گوشت در يک دقيقه
  • كيفيت فوق العاده
  • خركار و حرفه ای
  • اكبند




برچسب ها: embleme meat grinder , چرخ گوشت embleme , best meat grinders , electric meat grinder , چرخ گوشت قیمت , بازرگانی چرو , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



http://companychroiran.8n8.ir/upload/video/video_2020-01-15_13-02-55.mp4

پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط