2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن مولینکس مدل am302

مشخصات اصلی


برندمولینکس
وزن 3.44 کیلوگرم
توان1800 وات
صفحه نمایشدارد
فیلتر قابل تعویضدارد
جنس قابلمهتفلون
جنس دستهپلاستیک
قیمت: 1220000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولينکس از معروفترين و معتبرترين توليدكنندگان لوازم خانگي بين المللي بوده كه در سال 1932 در فرانسه متولد گرديد و اكنون با گذشت بيش از 75 سال يكي از ماركهاي مقتدر در زمينه لوازم خانگي در جهان به شمار ميرود. لوازم خانگي مولينكس در بسياري از عرصه ها نظير غذا ساز، خرد كن ،مخلوط كن و غيره در جهان بدون رقيب بوده و خلاقيت و ابتكار در طراحي زيبا و كار كرد آسان محصولات،از مزاياي برجسته آن ميباشد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن مولینکس مدل 302

یک محصول 1800 واتی از شرکت فرانسوی مولینکس است. دارای تایمر دیجیتالی است که با فشار دکمه تایمر می توان مدت زمان سرخ شدن مواد غذایی را تنظیم نمود. بر روی صفحه ال سی دی تایمر می توان زمان داده شده را مشاهده نمود. دستگاه پس از اتمام زمان تنظیم شده، به صورت اتوماتیک خاموش می شود. در هنگام سرخ کردن مواد غذایی، درجه حرارت پخت را به خصوص برای سیب زمینی به حرارت 170 درجه سانتی گراد محدود کنید. جهت پخت سریع تر و با کیفیت بهتر، توصیه می شود که مقدار مواد حداکثر نصف ظرف باشد.توجه داشته باشید که پس از ریختن روغن دستگاه را به برق متصل نکنید. همچنین میزان روغن همواره باید بین علائم حداقل و حداکثر باشد. از پر کردن بیش از حد ظرف و فراتر رفتن از علامت حداکثر، خودداری کنید. اگر مشکلی از لحاظ مصرف روغن ندارید و دکترتان استفاده از آن را برای‌تان منع نکرده، می‌توانید با تهیه این سرخ‌کن انواع غذاهای ترد و خوشمزه را به‌راحتی تهیه کنید.

سرخ کن مولینکس مدل am302 با توان 1800 وات و ظرفیت بالای ظرف سرخ کن جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی گزینه بسیار مناسبی می باشد. بدنه دستگاه در هنگام روشن بودن سرخ کن همچنان خنک می ماند و در اثر تماس دست با آن موجب سوختگی نمی شود. درب سرخ کن قابل جدا شدن از بدنه است و می توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو نمود. بر روی درب سرخ کن فیلتر بوگیر قرار داده شده است که بوی متصاعد شده از روغن و مواد سرخ شدنی را به خود گرفته و موجب تمیز ماندن فضای آشپزخانه می شود. این فیلتر از یک پوشش فلزی ساخته شده است که در داخل آن یک فیلتر از جنس الیاف قرار دارد. همچنین بر روی درب پنجره ی شیشه ای تعبیه شده است که از طریق آن می توان محتویات داخل ظرف را در حین سرخ شدن مواد غذایی مشاهده کرد و بر مراحل سرخ شدن مواد نظارت داشت.


سایر مشخصات :

قابلیت شستشوی تمام قطعات جداشدنی
مجهز به ترموستات قابل تنظیم
دارای پنجره جهت دیدن مواد حین پخت
دارای فیلتر کربنی بوگیر
مجهز به تایمر دیجیتال
دارای ظرف تفلون قابل جداشدن
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



برچسب ها: سرخ کن مولینکس مدل am302 , قیمت سرخ کن مولینکس اصل فرانسه , سرخ کن مولینکس قیمت , بازرگانی چرو , سرخ کن مولینکس مدل 302 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط