2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروشارژی مجیک 901

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
کشور سازنده کر ه جنوبی
گنجایش مخزن0.3 لیتر
نوع جارو عصایی
نوع باتریلیتیوم
ولتاژ باتری9 ولت
قیمت: 490000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

این روزها از جارو شارژی به خاطر دم دست بودن و هم چنین شارژی بودن آن ، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . جارو شارژی مجیک ساخت کشور کره می باشد. این محصول را می توانید در منزل ، محل کار و حتی در خودروی خود براحتی استفاده کنید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروهای شارژی به دلیل دم دست بودن و امکان استفاده آسان و بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق شهر می تواند نیازهای جاروی سریع و آسان را فراهم سازد. امکان جاروی ابستاده و دستی را در اختیار شما قرار می دهد. جارو شارژی مجیک مدل ۹۰۱ دارای ظاهر بسیار زیبا و دارای چراغ در جلو می باشد که در زمان جارو در مکانهای تاریک مثل زیر میز تخت قابل استفاده است.

این جارو شارژی شامل 2 بخش کلی پایه و موتور دستگاه می باشد . قسمت پایه ی این جارو شارژی برای استفاده بصورت ایستاده تعبیه شده است . دسته ی جارو شارژی مجیک قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و شما می توانید اندازه آن را بسته به نیاز خود تنظیم نمایید ، سپس بوسیله نگهدارنده مخصوص که بر روی دسته قرار دارد انرا محکم نمایید تا در هنگام جارو کشیدن جابجا نشود.

اگر بخواهید از حالت نشسته این جارو نیز استفاده کنید کافیست که آن را از قسمت پایه دستگاه جدا کرده و سپس بصورت مجزا و نشسته استفاده کنید . این جارو شارژی 2 عدد سری مختلف جهت تمیز کاری مبل و فرش و کنج دیوارها را دارا می باشد.
مزایا :
- قابلیت استفاده بصورت ایستاده و نشسته
- قابل استفاده در منزل ، محل کار ، خودرو
- دارای باطری داخلی 9 ولت و قابل شارژ
- دارای 2 کلید مجزا جهت خاموش و روشن کردن
- دارای دسته قابل تنظیم جهت سهولت در استفاده
- دارای برس بزرگ به همراه برس های جانبی
- وجود چراغ برروی برس جهت تمیز کاری بهتر
- تمیز کاری آسان و سریع
- ساخت کره - شرکت magic
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

برچسب ها: جاروشارژی مجیک 901 , قیمت جارو شارژی مجیک مدل ۹۰۱ , قیمت جارو شارژی مجیک , قيمت جارو شارژي مجيك , قيمت جارو شارژي , جاروشارژی , جارو شارژی مجیک مدل ۹۰۱ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط