2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن پروفی کوک 1086

مشخصات اصلی


وزن5 کیلوگرم
توان1250 وات
ظرفیت پارچ1.5 لیتر
جنس پارچشیشه
جنس بدنهاستیل
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
تعداد تنظیمات سرعت1 سرعته
محدوده ظرفیت پارچ1.0 تا 1.5 لیتر
قیمت: 1500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

پروفی کوک یکی از شعبات شرکت آلمانی CLATRONIC است و در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. انواع لوازم آشپزخانه، وسایل برقی و خانگی را طراحی کرده و در چهار گوشه جهان به فروش می رساند.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن صنعتی پروفی کوک مدل PC-UM 1086 مناسب برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد با توان 1250 وات 4 حالت تعیین سرعت چرخش با تیغه های شش تایی تمام استیل و ضد زنگ با قدرت خرد کردن قالب های یخ. پارچ شیشه ای با ظرفیت 1.5 لیتر و نشانه گذاری بدنه با فواصل 250 میلی لیتری، درب پلاستیکی به همراه درب کوچک دوباره پر کردن و مجهز به قفل ایمنی. محصولی اورجینال و طراحی کشور آلمان است.

بر روی بدنه مخلوط کن پروفی کوک یک کلید تعیین وضعیت قرار گرفته و با چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت و قرار دادن در وضعیت 1 یا 2 می توانید سرعت چرخش تیغه ها را کم و زیاد کنید. با قرار گرفتن نشانگر روی وضعیت 0، موتور خاموش خواهد شد و با چرخاندن در جهت عکس عقربه های ساعت، حالت توربو فعال می شود در سرعت توربو شما می توانید چرخش تیغه را تا دو برابر به صورت لحظه ای افزایش دهید. توربو برای ایجاد تنش و خرد کردن اجسام بسیار سخت مانند قالب های یخ، میوه های فریز شده یا میوه و سبزیجات با پوسته سخت مانند سیب و هویج مناسب است.



پارچ مخلوط کن پروفی کوک از جنس شیشه و با ضخامت بسیار زیادی ساخته شده تا بتوانید هر نوع ماده سخت مانند قالب های یخ را با آن خُرد کنید. بر روی بدنه پارچ با استفاده از علایم حکاکی شده روی آن می توانید از میزان دقیق مواد داخل پارچ آگاه شوید. درب پلاستیکی مجهز به یک نوار واشر مانند است تا از خروج مایعات به خارج از پارچ جلوگیری کند، در میانه سری یک درب کوچک 50 میلی متری نیز قرار گرفته که مخصوص اضافه کردن مواد در حین روشن بودن مخلوط کن طراحی شده و بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه و برداشتن درب می توانید از این دریچه افزودنی های لازم را داخل پارچ اضافه کنید.

با ما همراه باشید




برچسب ها: مخلوط کن پروفی کوک مدل PC-UM 1086 , مخلوط کن پروفی کوک , مخلوط کن , شركت بازرگانی تجاری چرو , بازرگانی چرو , چرو , chro , companychro ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط