2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن حرفه ای سنکور مدل SBU 8850NP

مشخصات اصلی


وزن4 کیلوگرم
توان1000 وات
ظرفیت پارچ2 لیتر
جنس بدنهپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت6 سرعته
محل جمع آوری سیمدارد
طول سیم1.2 متر
عملکرد پالسدارد
قیمت: 3800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن سنکور مدل SBU8850NP یکی دیگر از مخلوط کن های حرفه ای و صنعتی تولید سنکور است که در ساخت آن یک نو آوری جدید و بسیار جالب نیز بکار رفته است. یک کاور پلاستیکی مخصوص که با استفاده از آن صدای دستگاه به حداقل رسیده و مانع از بازتاب صدای مخلوط کن در هنگام کار میشود.

مخلوط کن سنکور SBU8850NP دارای تیغه های تولید شده از تیتانیوم با قدرت و دوام فوق العاده است که به صورت دو تیغه مجزای 2 و 4 پره روی هم سوار شده اند و با شکل اره ای و جمعا 6 تیغه برای عملکردهای صنعتی و مداوم بهترین انتخاب است.

این مخلوط کن نقره ای رنگ از یک محفظه اصلی مخلوط کردن با ظرفیت 2 لیتر و پایه و کنترل پنل لمسی تشکیل شده است؛ همچنین محفظه شفاف دسته دار از پخش سر و صدا و نویز موتور جلوگیری می کند. ظرف اصلی مخلوط کن در این دستگاه از جنس شیشه بوده و دارای یک درب شکر ریز است. پایه این مخلوط کن از موتور کم صدا و قدرتمند تشکیل شده و تیغه های استیل که قابل مشاهده هستند و از قابلیت ضد زنگ و خش برخوردار می باشند. بر روی پایه این مخلوط کن دکمه های power ، سرعت و پالس قرار گرفته اند که سرعت در 3 حالت قابل اعمال است و به راحتی تمام مواد مورد نظر شما را مخلوط و خمیر خواهد کرد.



برچسب ها: مخلوط کن حرفه ای سنکور , قیمت مخلوط کن سنکور , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط