2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسو ساز سنکور مدل SES4050SS

مشخصات اصلی


توان1450 وات
جنس بدنهاستیل
صفحه گرم نگه دارنده قهوهدارد
صفحه نمایشدارد
قابليت برنامه پذيریدارد
ظرفیت پارچ1.4 لیتر
قیمت: 3400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسوساز سنکور مدل SES4050SS یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که جهت مصارف خانگی، اداری، دکه های کوچک، کافی شاپ ها، مسافرخانه ها و دیگر محیط های کوچک طراحی و ساخته شده است. این مدل دستگاهی حرفه ای و کاربردی با عملکرد تمام اتومات برای تهیه نوشیدنی های متنوع از جمله قهوه و اسپرسو است. اسپرسو ساز سنکور مدل SES4050SS از طراحی عالی بر خوردار است و در هر مکانی قرار بگیرد طراحی منحصر به فرد آن به چشم می خورد. وجود دکمه های برجسته در این اسپرسو ساز هم شکل ظاهری آن را بهتر کرده و هم حس کار کردن با آن را بهتر کرده است. اسپرسو ساز SES4050SS دارای مخزن آب 1.4 لیتر است که این مقدار حجم بسیار خوبی از آب را جای می دهد و شما برای هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید. مخزن این اسپرسو ساز قابلیت جدا شدن دارد، که شما می توانید آنرا به راحتی از دستگاه جدا کنید.

از مهمترین مشخصات این اسپرسوساز می توان به قیمت مناسب، ظرفیت مخزن آب 1.4 لیتر، دارای فیلتر با قابلیت جدا شدن، قابلیت شست و شوی قطعات، قابلیت خود تمیز کردن خودکار، پایه های محکم و ضد لغزش، قابلیت ساخت اسپرسو، قهوه، کاپوچینو و ...، زمان سنج، صفحه نمایش دیجیتالی، صدای تولیدی 70 دسی بل، وزن 4.3 کیلوگرم و قابلیت برنامه پذیری اشاره کرد.



برچسب ها: اسپرسو ساز سنکور , قیمت اسپرسو ساز سنکور , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط