2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخارگر مدکس مدل GC4900

مشخصات اصلی


وزن3.5 کیلوگرم
جنس کفسرامیک
سیستم قطع خودکاردارد
توان2000 وات
طول سیم1.8 متر
زمان آماده شدن دستگاه45 ثانیه
قیمت: 2940000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

بخارگرها لوازمی پیشرفته و کارآمد برای رفع چین و چروک انواع لباس و راه‌حل بسیار خوبی برای صاف‌کردن سریع و آسان لباس‌های ظریف و کارشده هستند. دستگاه‌های بخارگر نیاز به میز اتو را از بین می‌برند و در مواجهه با لباس‌های عروس، کت‌وشلوار، و سایر مواردی که امکان اتوکشی آن‌ها به صورت عادی و با استفاده از صفحه‌ی داغ وجود ندارد، می‌توانند جایگزین مناسبی برای اتوبخارهای معمولی یا اتوهای پرسی باشند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بخارگر مدکس مدل GC4900 محصولی با قدرت بالا است که برای رفع چروک انواع مختلف پارچه کاربرد دارد. علی رغم کوچک بودن دستگاه برای سهولت در جا به جایی آن دو چرخ در قسمت زیر دستگاه تعبیه شده است. این بخارگر دارای یک مخزن با ظرفیت 2.5 لیتر است که قابلیت جدا شدن هم دارد. این محصول قابلیت تنظیم میزان بخاردهی در 4 حالت مختلف را دارد. برای کار با بخارگرها نیاز به میز اتو نیست و انواع البسه همچون لباس های مهمانی، لباس های کارشده، لباس های پشمی، کت و شلوار، پرده و... را که نمی‌توان با اتوهای معمول اتوکشی کرد می‌توان با این دستگاه اتوکشی نمود. بخارگر مدکس محصولی با قدرت بالا است که برای رفع چروک انواع مختلف پارچه کاربرد دارد.


بخارگر مدکس را با قابلیت بخاردهی افقی و عمودی تولید و به بازار عرضه کرده است تا با خیال راحت و در هر زاویه‌ای بتوانید از آن استفاده کنید. به این ترتیب تمام زوایای لباس پوشش داده می‌شود. این بخارگر با پایه‌ی بلند طراحی شده است که میله‌های آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.



برچسب ها: بخارگر , قیمت بخارگر , بخارگر بانه , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط