2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گریل 2000 وات دلونگی مدل CGH1020D

مشخصات اصلی


توان2000 وات
جنس صفحات آلیاژ ریخته گری
ولتاژ220-240 ولت
وزن6.9 کیلوگرم
قیمت: 8700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این دستگاه قدرتمند دارای توان مصرفی 2000 وات و ولتاژ ورودی 220 ولت است که سبب افزایش عملکرد و کارایی این دستگاه خوش رخ شده اند. جنس بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ و دارای صفحات با روکش نچسب پلیمتریک می باشد که بیانگر مقاومت و دوام این محصول است. صفحات نچسب و قابل جداسازی، قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی، صفحه نمایش دیجیتال و کارایی آسان از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشند. شرکت دلونگی برای دستگاه گریل باربیکیو مدل CGH1020D از پایه های ضد لغزش نیز بهره برده است تا به وسیله ی آن دستگاه در جای خود ثابت بماند. دو ترموستات مجزا, سیستم خاموشی خودکار, قفل ایمنی , چراغ نشانگر، صفحه گریل راه راه و صفحه کلید صاف از دیگر قابلیت های قابل توجه در این محصول خارقالعاده می باشند.


شرکت دلونگی برای یک سری از محصولات خود برنامه هایی طراحی کرده است تا مصرف کننده به آسانی بتواند دستگاه خود را کنترل کند و به آن برنامه پخت بدهد و برای راحتی انجام این کار اپلیکیشن های خود را هم برای اندروید و هم ios طراحی کرده است. توسط این برنامه شما با آرامش کامل دستگاه خود را به گوشی موبایل خود وصل می کنید و برنامه ی پخت را مطابق میل و سلیقه ی خود به دستگاه گریل می دهید.






برچسب ها: گریل خانگی دلونگی , قيمت گريل دلونگي , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط