2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سردوز سه و دو نخ بابی لوک Babylock BL3_408

مشخصات اصلی


قیمت: 9200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

چرو ,تکمیل ترین مجموعه روز

تامین بیش از یک میلیون محصول با گارانتی و خدمات در هر نقطه کشور

بروزترین سیستم روز و بکاری گیری هوش مصنوعی

تامین کالاهای لوکس قدیمی با بیش از 100سال عمر تا بروز ترین محصول تولید شده روز

فعالیت در تمام زمینه های آنلاین برای تمام سنین

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سردوز سه و دو نخ بابی لوک ساخت ژاپن
Babylock BL3_408
مناسب برای دوخت مدت طولانی
تمیز در حد
پدال فابریک ژاپن
ساخت میلنگ
سردوز استوک بی بی لوک دارای دو نخ بوده و برای سردوزی کارهای ظریف مانند مقنعه ، شال و روسری و از این دست محصولات و نیز کاربری خانگی مورد مصرف قرار می گیرد. یک نخ آن توسط سوزن استفاده می‌شود و دیگری از طریق قلاب و حرکت رفت و برگشتی آن مصرف می شود.


یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سردوز در میان کاربران ، نخ کشی ساده و همچنین استفاده راحت از آن است که در در مواقع تعویض نخ یا پاره شدن آن کاربر را دچار تشویش و نگرانی نمی‌کند.


سردوز دو نخ بیبی لوک ژانومه در هنگام استفاده صدای کمی تولید می کند که این موارد از ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که آن را به یک سردوز خانگی خوب تبدیل کرده است.


البته به دلیل کیفیت بالایی که دارد به آن چرخ سردوز نیمه صنعتی نیز می‌گویند. از میان چرخ های سردوز استوک موجود در بازار بابی لوک ژانومه از جایگاه والایی برخوردار است. از دلایل این محبوبیت می‌توان به بدنه مستحکم و تمام فلزی آن اشاره نمود.



برچسب ها: سردوز سه و دو نخ بابی لوک Babylock BL3_408 , سردوز , چرخ خیاطی ژانومه , چرخ خیاطی صنعتی , چرخ خیاطی بیاند , چرخ خیاطی تویوتا , چرخ خیاطی جونو , چرخ خیاطی , نمایندگی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط