2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2293 ا Mebashi ME-CG2293 Coffee Grinder

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

چرو ,تکمیل ترین مجموعه روز

تامین بیش از یک میلیون محصول با گارانتی و خدمات در هر نقطه کشور

بروزترین سیستم روز و بکاری گیری هوش مصنوعی

تامین کالاهای لوکس قدیمی با بیش از 100سال عمر تا بروز ترین محصول تولید شده روز

فعالیت در تمام زمینه های آنلاین برای تمام سنین
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2293 ا Mebashi ME-CG2293 Coffee Grinder
توان:۱۸۰ وات


آسیاب ME-CG2293 مباشی دارای دو مخزن است که یکی از آنها مخزن ورودی و محل قرار دادن دانه‌های آسیاب نشده قهوه است که حدود 350 گرم گنجایش دارد و دیگری مخزن خروجی پودر قهوه این دستگاه با 150 گرم گنجایش است. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این دستگاه قابلیت قرار گیری نازل قهوه به جای مخزن خروجی آن است تا به اندازه مورد نیاز قهوه را آسیاب کرده و بعد از تمپ کردن آن به صورت کاملا تازه دم کنید.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2293 (mebashi) دارای تیغه‌هایی ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ است که بسیار مقاوم بوده و به راحتی دانه‌های قهوه با هر میزان چربی را آسیاب می‌کنند. اندازه آسیاب این دستگاه در 16 سطح مختلف قابل تنظیم است و شما بسته به مدل دستگاه قهوه جوش خود می‌توانید دانه‌های تازه قهوه را در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن و در اندازه مناسب دستگاه خود آسیاب کنید.
یکی از ویژگی‌های آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2293 سیستم قفل ایمنی آن است که به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در دستگاه در صورت قرارگیری نادرست قطعات آن روشن نمی‌شود. هر دو مخزن این آسیاب نیز قابل جدا شدن هستند و می‌توانید آنها را برای شستشو با خیال راحت داخل ماشین ظرف شویی قرار دهید.



برچسب ها: آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2293 ا Mebashi ME-CG2293 Coffee Grinder , آسیاب قهوه ساز , قهوه ساز , نمایندگی , گارانتی , پشتیبانی , خدمات پس از فروش ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط