2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پلوپز- آرام پز ناسا

مشخصات اصلی


نام محصولپلوپز و آرام پز
برندناسا الکتریک
مدلNS-3074
رنگمشکی
قیمت: 690000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت بازرگانی چرو وارد کننده محصولات برقی و غیر برقی

وارد کننده محصولات ناسا الکتریک

عرضه تمام محصولات بصورت کلی و جزیی

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبان

نقد و بررسی


پلوپز -آرام پز NS-3074

با این دستگاه شما دیگر دغدغه‌ی پخت و پز نخواهید داشت. همچنین می‌توانید به سادگی و با آرامش خیال به کارهای خود رسیدگی کنید و غذایی گرم و خوش‌مزه برای خانواده یا برای مهمانی خود تدارک دیده و دیگران را با غذاهایی که این پلوپز –آرام‌پز آماده می‌کند، شگفت‌زده نمائید.

پلوپز ته چین قیمت پلوپز

پلوپز -آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3074 با توان مصرفی 860 وات دستگاهی کاربردی و پرقدرت با طراحی مدرن برای پخت‌وپز انواع مواد غذایی به دلخواه شما می‌باشد.

این پلوپز دارای کاسه‌ای از جنس آلومینیوم با پوشش دو لایه نچسب بوده که مقاومت ظرف را بالا برده است و تا زمانی که از قاشق‌های همراه دستگاه یا قاشق‌های مخصوص ظروف نچسب استفاده کنید، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که آسیبی به آن نمی‌رسد.

قیمت بهترین و ارزانترین مارک پلوپز آرام پز

پوشش داخلی درب پلوپز از جنس آلومینیوم با طراحی ضد سرریز و دارای دریچه خروج بخار اضافی می‌باشد. مثلا غذاهایی مانند فرنی که احتمال سرریز شدن دارند، ساختار درب این دستگاه از آن جلوگیری خواهد کرد.

برای باز کردن درب نیز تنها کافیست دکمه واقع روی بدنه را فشرده تا درب آن باز شود.

بهترین پلوپز آرام پز

در برنامه‌ی بخارپز کردن مواد غذایی به کمک سبد بخارپز شما می‌توانید غذاها را به صورت کاملاً سالم و با حفظ مواد مغذی آن بخارپز نمایید. نکته‌ی حفظ سلامت مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است.

پلوپز

این محصول دارای ظرفیت 5 لیتر است که معادل 10 پیمانه بوده و برای غذای 2 تا 10 نفر مناسب می باشد که شما می‌توانید با خیال آسوده برای مهمانی‌های خود از آن استفاده کنید.

همچنین دو عدد قاشق پلاستیکی همراه با دستگاه ارائه شده است که یکی از آنها برای پخت برنج و دیگری مخصوص سوپ یا غذاهای آبکی می باشد که با استفاده از آن‌ها آسیبی به پوشش داخلی وارد نمی‌گردد و بدین ترتیب طول عمر کاسه‌ی پلوپز بالا می‌رود.

پلوپز آرام پز

ضمناً شما می‌توانید در هنگام آشپزی قاشق را در قسمت نگه دارنده قاشق که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است قرار دهید تا در دسترس شما باشد.

با استفاده از پیمانه مدرج نیز می توانید میزان آب و مواد غذایی را بطور دقیق اندازه گیری نمایید. پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3074 مجهز به صفحه نمایش دیجیتال بزرگ برای نمایش اطلاعات پخت و تنظیمات دستگاه می باشد.

پنل دستگاه عملکرد لمسی و هوشمند دارد و شامل کلیدهای استارت، منوانتخابی، انتخاب نوع پخت برنج، تنظیم زمان، تنظیم درجه حرارت پخت، تایمر 24 ساعته پیش تنظیم شروع پخت و سیستم گرم نگه دارنده می باشد.

اگر شما شاغل هستید یا به هر دلیلی زمان برای پخت و پز ندارید، می‌توانید با خیال راحت مواد مورد نیاز را در دستگاه قرار داده و زمان مناسب آن را هم تنظیم کنید و به کار و مشغله خود بپردازید.

دستگاه مجهز به 17 برنامه پخت متنوع می‌باشد که با استفاده از کلید منو می‌توان برنامه‌های پخت را انتخاب نمود که شامل پخت انواع برنج، برنج ته‌دیگی، سوپ، کیک، دسر، پاستا، نان، ماست، حریره، بخارپز، آرام پز، پخت سریع، سرخ کردن، گرم کردن دوباره و ... می‌باشد.

پس از انتخاب برنامه پخت مورد نظر، کلید استارت را به مدت 2 ثانیه فشرده تا برنامه مربوطه شروع به کار کرده و چراغ نشانگر روشن شود. پس از اتمام زمان پخت، پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل 3074 به صورت خودکار وارد مرحله گرم نگه داشتن می‌شود و با فشردن 2 ثانیه‌ای کلید مربوطه می‌توان این عملکرد را غیرفعال نمود.

برخورداری دستگاه از این امکان برای شما بانوان شاغل بسیار پرکاربرد است به گونه‌ای که اگر در زمان مقرر قادر به رساندن خود به منزل نبودید می توانید اطمینان داشته باشید که غذای شما بدون ایجاد هرگونه تغییرات احتمالی ناخوشایندی در آن، گرم و تازه باقی مانده است.

این دستگاه با قابلیت ها و آپشن‌های فراوانی که دارد، سبب می‌شود که شما با خرید همین یک محصول بتوانید از تمامی این امکانات بهره‌مند شده و در پول خود صرفه جویی کنید.

راهنمای استفاده



برچسب ها:
پلوپز ناسا , آرام پز ناسا , ناسا الکتریک , قیمت پلوپز ناسا , پلوپز و آرام پز , NASA , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , جهیزیه عروس , companychro , chro , chro trad ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط