2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخارشو پرشیا فرنس

مشخصات اصلی


توان مصرفی2500وات
گنجایش مخزن۱.۵ لیتر
فشاربخار۴بار
جنس محفظهاستیل
قفل کودکدارد
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

بخارشو 16 کاره حرفه ای پرشیا فرانس PR-957
بخارشوی 957 پرشیا فرانسه با طراحی منحصر بفرد و زیبا و امکانات متعدد دستگاهی فوق العاده عالی برای نظافت منزل ماشین و ... میباشد.
این دستگاه دارای 16 کارایی مختلف میباشد و با سریهای مختلف قابلیت پاک کردن فرش و موکت ، پارکت سرامیک ، شیشه و پنجره ، مبل ، ماشین و ... را داراست و با قدرت بخار عالی 4 بار سخت ترین و کهنه ترین لکه ها را براحتی و به سرعت پاک میکند.
این بخارشوی دارای مخزن آب 1.5 لیتری کاملا ایمنی از جنس استیل میباشد و درب مخزن به صورت ایمنی و قفل دار با سوپاپ ایمنی طراحی شده است،همچنین تمام شدن آب و خالی شدن مخزن آب با اخطار صوتی به صورت آلارم خبر داده میشود.
زمان گرم شدن و آماده بکار شدن دستگاه از لحظه روشن کردن 10دقیقه میباشد و از لحظه آغاز بخار دهی به صورت مداوم قدرت 45 دقیقه بخاردهی را داراست و همچنین فشار بخار با ولوم روی دستگاه قابل تنظیم میباشد و روشن/خاموش و آماده بکار بودن دستگاه نیز با دو عدد چراغ روی دستگاه مشخص میشود.

لوازم خانگی پرشیا فرانسه تحت نظارت مهندسین برجسته و با استانداردهای جهانی و معتبر اروپا و آمریکا تولید میشود و تمامی محصولات این شرکت دارای کیفیت و کارایی ممتاز میباشند و با قیمت بسیار مناسب از محبوبیت زیادی نیز برخوردار هستند.



برای مشاوره بیشتر به

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط